י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"רמדאן קלאסי"

מחבלים יידו אבנים על רכבו של חבר הכנסת

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' סיפר בחשבון הטוויטר שלו, כי בעת שנסע חזרה לביתו, ערבים יידו אבנים לעבר רכבו. הוא גם צירף תמונה של הנזק שנגרם לרכבו וכינה את האירוע "רמדאן קלאסי"

 מחבלים יידו אבנים על רכבו של חבר הכנסת
הנזק ברכבו של סמוטריץ' צילום: טוויטר

מי שנוסע באופן קבוע בכבישי יהודה והשומרון, מורגל כבר לטרור האבנים, כאשר מספר פעמים ביום מחבלים מיידים אבנים לעבר כלי רכב של יהודים, ולעיתים הם 'מחטיאים' ופוגעים גם בכלי רכב ובהם נוסעים ערבים.

הערב (שלישי), חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' עשה את דרכו לביתו בשכונת גבעת רש"י שבקדומים, כשהוא חולף עם רכבו בסמוך לכפר סינג'יל שבשטחי הרשות, בין ההתנחלויות עפרה לשילה.

"‏הערב השגרה בכבישי יהודה ושומרון פגשה גם אותי" צייץ חבר הכנסת בחשבון הטוויטר שלו, כשהוא מצרף תמונה של הרכב. "אבן שנזרקה עכשיו על הרכב שלי" על ידי פורעים ערבים כאשר הוא היה בדרך הביתה. סמוטריץ' הוסיף בציוץ כי מדובר ב"אירוע רמאדן קלאסי", כהגדרותו.

 

ממעקב "הצלה ללא גבולות יו"ש" עולה, כי מדובר בפיגוע אבנים רביעי להיום.

בסמוך לשעה 14:00, מחבלים השליכו אבן לעבר רכב ישראלי דרומית לעפרה, נזק נגרם לשמשת הרכב. בסמוך לשעה 19:20, פיגוע אבנים נוסף, כאשר מחבלים יידו אבנים לעבר אוטובוס בכביש גוש עציון חברון, בסמוך למחנה הפליטים אל ערוב. גם במקרה זה נגרם נזק לפח האוטובוס.

הפיגוע השלישי אירע בסמוך לשעה 20:15, כאשר אבנים הושלכו לעבר רכבים ישראלים בין אריאל לרחלים, סמוך לנופי נחמיה. הפיגוע הרביעי כאמור התרחש בסינג'יל, לעבר רכב בו נסע חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ'. בנס, בכל הפיגועים הללו לא היו נפגעים.

יידוי אבנים טרור אבנים בצלאל סמוטריץ יהודה שומרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד