י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ליצמן לחברי הסיעה

אנו ממשיכים להיאבק עבור ארבעה תפקידים

למשמע טענתו של חה"כ מקלב כי גורמים עלומים אמרו לשר יריב לוין ש'יהדות התורה' מוותרת על תפקיד סגן השר במעמד שר. חה"כ ליצמן מרגיע ואומר: נמשיך להילחם כפי ש'יהדות התורה' ממשיכה להילחם ולדרוש את ארבעת התפקידים ובהם: תיקי הבריאות, רווחה ושיכון

אנו ממשיכים להיאבק עבור ארבעה תפקידים
גפני וליצמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעוד נושא התפקידים ירד מסדר היום, התכנסו היום (שלישי) חברי סיעת יהדות בתורה לישיבת סיעה בבית 'דגל' בבני ברק בו דנו בנושאים שעולים לסדר היום לקראת ישיבת המו"מ מחר בשעה 15:00 בכנסת.

במהלך ישיבת הסיעה, עדכנו ראשי 'יהדות התורה' חברי בכנסת יעקב ליצמן ומשה גפני, כי הוחלט יחד עם ראש הממשלה נתניהו לסיים את דיוני המו"מ קודם עם סיעות ש"ס, 'יהדות התורה', 'כולנו' ו'איחוד הימין' ורק אז לשוב לליברמן שמקשה כעת על המו"מ.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי במהלך הישיבה, העלה חבר הכנסת אורי מקלב את נושא התפקידים וציין כי ישנם חברים שאומרים ליריב לוין בשם עצמם, כי הוא 'יהדות התורה' מוותרת על תפקיד הסגן במעמד שר.

סגן השר יעקב ליצמן הבהיר למקלב, כי "בוא נמשיך להילחם כפי ש'יהדות התורה' ממשיכה להילחם ולדרוש את ארבעת התפקידים ובהם: תיקי הבריאות, רווחה ושיכון, וכי הוא לא מסכים להצעת 'הליכוד' לקבל את תיקי התיירות, מדע או איכות הסביבה

בנוסף, במהלך ישיבת הסיעה, דנו החברים בחוק הגיוס שנמצא על הפרק ובו סוכם כי הנוסח שיעלה לסיכום בפני גורמי הקואליציה, צריך להיות כזה שיהיה ניתן לתמוך בו ולהצביע בעדו ולא כמו החוק הקודם שהם נאלצו רק להימנע.

בימים הקרובים יסתיים סבב הדיונים סביב נושאי הליבה, וחברי המועצת יעלו את הסוגיה בפני גדולי ישראל ואז ישובו לשולחן המו"מ, לקראת חתימה סופית עם 'הליכוד'.

יעקב ליצמן משא ומתן קואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד