י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בשל מי הסער הגדול הזה?

ערבים זה לזה: מי התיר לכם לשפוך את דמו

כתב חדשות החוץ של 'בחדרי חרדים', יענקי פרבר, לא מסוגל להבין את המציצנות והאיכפתיות הרבה כביכול סביב חייה של אלונה סער, שלרוע מזלה היא בתו של פוליטיקאי מפורסם ומוערך | "זה לא עסק שלנו עם מי הבת של השכן יוצאת" | טור דעה

ערבים זה לזה: מי התיר לכם לשפוך את דמו
כתב חדשות החוץ של 'בחדרי' יענקי פרבר

ביממה האחרונה התפרסם ברשתות החברתיות ובשאר מדורי רכילות כי בתו של הפוליטיקאי גדעון סער יוצאת עם ערבי, בתו של סער העלתה בחשבון שלה תמונה של החבר, וסיפרה לכולם שהיא והוא יחד.

לכאורה יש הרבה כאלה שמעלים פוסטים שהם יוצאים עם בן זוג לא יהודי, ואף אחד לא הופך את זה לכותרות, אבל אם זה פוליטיקאי מותר לשפוך את דמו. כל יח"צן מתחיל, שולח מכתבים לכל מערכת דרג ג' ו'מבטא את כאבו' על בתו של פוליטיקאי שיוצאת עם ערבי.

עוד שמועות זדוניות שכביכול אנשי נתניהו פרסמו את הסיפור של הקשר בין הבת לבין הערבי, כדי לפגוע בגדעון סער, זהו שקר גמור ונבזי, בתו של סער עצמה פרסמה את זה בחשבון האינסטגרם שלה, אבל אם אפשר לגרום לעוד קצת רכילות וצהוב, כנראה אף אחד לא רוצה לפספס.

כל אחד נכנס לחייו האישיים, חופר לו בפרטיות, ומסביר שבגלל שהוא בחר בפוליטיקה, אז חייו האישיים הפכו לנחלת הכלל. תגידו השתגענו? מה זו החוצפה של אנשים שכל היום עושים לייקים לתמונות שחץ ותועבה, אבל פתאום מפריע להם מישהי שיוצאת עם ערבי.

אם אותם אנשים באמת היה מפריע להם שעתידו של העם היהודי בסכנה, הם לא היו שולחים מכתבים ב'פירסומי ניסא'. הם היו פועלים בשקט ומאחורי הקלעים לנסות לשכנע את הזוג להיפרד. גם לי כצופה מן הצד מפריעים הרבה דברים שגורמים נזק ליהדות, אז אני מורח פוסטים מחייהם האישיים של אנשים? אם מפריע לי משהו, אני מנסה לסדר את זה בשקט.

מה שקרה כאן ביממה האחרונה זה הלבנת פנים, שפיכות דמים, והכל בשם 'דאגה לעם היהודי'. העם היהודי תמיד הצטיין בלפתור בעיות בשקט, לא ברעשים ובסערות. מפריע למישהו שגברת אחת יוצאת עם ערבי? לי מפריע שאנשים זורקים אבנים על אדמו"ר, או דוחפים רבנים בכנס בחירות, או סתם מבזים ראשי ישיבה, אז אני יוצא בזעקה מעל גלי האתר עם מודעות רחוב ענקיות בסגנון מאה שערים?

זה לא עסק שלנו עם מי הבת של השכן יוצאת, לא, כי אנחנו מחפשים רכילות וצהוב, אם מפריע לנו שהבת של השכן יוצאת עם ערבי, ואנחנו באמת באים בקטע של דאגה מהתבוללות, יש דרכים תורניות לשנות את ההחלטה של אותה עלמה. את הרכילות והצהוב נשאיר לפוליטיקה, לא בחייו האישיים של אף אדם.

שפיכות דמים גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד