י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
סערת האירוויזיון

בהוראת הגר"ח: ילדי הת"תים יתפללו בחצות היום; 'מעל כל שיקול'

סערת חילולי השבת באירוויזיון: בעקבות חילול השבת ההמוני שייגרם בשבת הקרובה בשל ההכנות לאירוע גמר האירווויזיון בתל אביב ולאור התפילה שתתקיים בחצות הלילה - הורה שר התורה הגר"ח קנייבסקי כי ילדי התלמודי תורה יתפללו בחצות היום • 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים

בהוראת הגר"ח: ילדי הת"תים יתפללו בחצות היום; 'מעל כל שיקול'
הגר"ח קנייבסקי עם הגר"ח פיינשטיין צילום: באדיבות המצלם

הבוקר (חמישי) הורה שר התורה הגר"ח קנייבסקי כי במסגרת התפלות בחצות הלילה שהוכרזו במחאה על חילולי השבת - ילדי התתי"ם שאינם יכולים להשתתף בתפלות בשעת חצות הלילה, יערכו תפלות בכל תלמודי התורה היום, בחצות היום.

כזכור, כפי שנחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים' - בעקבות חילולי השבת הצפויים השבת במסגרת אירוע הזמר הבינלאומי הנערך בת"א ולאור הסכנה הנשקפת מכך, כמבואר בגמרא ובנביא - עלה הגאון רבי חיים פיינשטיין ראש ישיבת עטרת שלמה למעונם של שר התורה הגר"ח קנייבסקי וראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין.

הרבנים הורו לראש הישיבה לערוך תפלות רבים בכל בית הכנסת ברחבי ארץ הקודש בשעת חצות לילה, עם סדר תפלה מיוחד הכולל פרקי תהלים וסליחות וקבלת עול מלכות שמים וכן עם תקיעת שופר.

כאמור, ההוראה לילדי התתי"ם כי סדר התפלה יערך בשעת חצות היום. עוד נודע ל'בחדרי' כי הגר"ח קנייבסקי נשאל האם הדבר לא יגרום להתעניינות יתר אודות אירוע הזמר, ועך כך השיב הגר"ח כי כבוד השבת והסכנה שבחילול השבת חמורים מעל כל שיקול אחר.

 

הגר''ח קנייבסקי הרב חיים פיינשטיין אירוויזיון חילולי שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד