י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ידע לפני כולם

הנער היהודי הרס את ההפתעה האמריקנית

בעוד ראש עיריית ניו-יורק התרגש לקראת ההכרזה על כניסתו למירוץ לנשיאות ארצות הברית, נער יהודי נחשף למידע סביב כוונותיו וחשף זאת בבלוג האישי שלו 

 הנער היהודי הרס את ההפתעה האמריקנית
פליישר צילום: טוויטר

נער יהודי בן 17 מסנט לואיס, שכותב בלוג פוליטי יומי, "הרס" את ההפתעה בהכרזת מועמדותו לנשיאות של ראש עיריית ניו יורק, ביל דה בלאזיו.

דה בלאזיו היה אמור להודיע רשמית את ההודעה הבוקר (חמישי) עם סרטון בן 3 דקות שפרסם ביוטיוב, ומיד אחר כך להופיע בתוכנית "בוקר טוב אמריקה" של רשת ABC, שם יכריז על המירוץ לנשיאות במפלגה הדמוקרטית.

אולם גייב פליישר, נער בן 17, תלמיד בבית ספר שעדיין עושה בגרויות וכותב בבלוג "תתעוררו לפוליטיקה", כבר פרסם את הידיעה על הצטרפות למירוץ אצלו בבלוג וכן בחשבון הטוויטר שלו, ביום רביעי בשעה 17:00 אחר הצהריים, זאת לאחר שראה את הידיעה על כך בבלוג פוליטי פנימי של המפלגה הדמוקרטית בעיר סו סיטי באיווה. בבלוג אליו נחשף הנער, נכתב כי החברים מוזמנים ביום שישי הקרוב לסיור בחירות ראשון בניו יורק.

פליישר הצעיר עשה "בית ספר" לראש העיר, ודיווח על התוכניות של דה בלאזיו. הידיעה תפסה את ראש העיר לא מוכן, וכאמור, הרסה לו את ההפתעה.

לא רק ראש העיר הופתע, גם תוכנית הבוקר הפופולרית בניו יורק "בוקר טוב אמריקה" הופתעה. הצעיר סיפר לכולם בציוץ תגובה על הידיעה שראש העיר יופיע בתוכנית, וגילה לכולם מה יהיה נושא הראיון - "המירוץ לנשיאות".

פליישר החל לכתוב על פוליטיקה מגיל 9. הוא גייס מנויים, כולל סלבריטאים פוליטיים, והצליח לקבל כתבה בניו יורק טיימס בשנת 2017, מה שפרסם אותו ברחבי ארצות הברית. "זה היה מרגש לראות את זה ומיד לקבל תשומת לב על החשיפה שלי", הוא אמר ל'וושינגטון פוסט'. פליישר ציין כי הוא סיים את שיעורי הבית שלו לפני שהעלה לבלוג את הסקופ שלו.

נער נשיאות ארצות הברית ביל דה בלסיו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד