י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"אין אף אחד כרגע"

התחזית של המיליארדר היהודי לבחירות 2020

המליארדר היהודי - אמריקאי מארק קיובן אמר בראיון, שמכל רשימת המועמדים הארוכה לנשיאות ארצות הברית בשנה הבאה, לא נמצאת אלטרנטיבה לנשיא טראמפ • "כולם שם פוליטיקאים, ועל הפוליטיקאים לא סומכים"

התחזית של המיליארדר היהודי לבחירות 2020
מארק קיובן צילום: רויטרס

היזם המיליארדר מארק קיובן אמר לרשת CNBC, כי לאף אחד מבין עשרים ושלושה המועמדים למפלגה הדמוקרטית לבחירות 2020, אין סיכוי לנצח את הנשיא דונלד טראמפ.

"אין אף אחד כרגע", אמר מארק קיובן, כאשר נשאל למי יש את הסיכוי הגדול ביותר לנצח בבחירות הכלליות את נשיא ארה"ב דולנד טראמפ.

הוא גם לא התרשם מסגן הנשיא לשעבר, ג'ו ביידן, מי שכיהן כסגנו של ברק אובמה, למרות ההובלה הברורה שלו על שאר המתמודדים הדמוקרטיים ברוב הסקרים הלאומיים.

את הדברים הוא אמר לפני הכרזת ראש העיר של ניו יורק, ביל דה בלאזיו, שהודיע על התמודדותו על ראשות המפלגה הדמוקרטית, אך גם הוא לא מאיים כרגע על הנשיא טראמפ.

מארק קיובן הוא איש עסקים, יזם, מיליארדר, פילנטרופ יהודי אמריקאי ומבעלי קבוצת הכדורסל האמריקאית דאלאס מאבריקס. נכון ל-2015, הוערך הונו בכ-3 מיליארד דולר.

קיובן אמר, כי ביידן הוא "חכם, ויכול לעשות עבודה הגונה כנשיא", אך ציין כי זה מוקדם מדי לדעת מה יקרה בשנת 2020. אך "כרגע אין מי שינצח את טראמפ".

הוא נשאל מדוע אף אחד מהמועמדים לנשיאות המפלגה הדמוקרטית לא מאיים על טראמפ, הוא ענה כי "רובם פוליטיקאים, טראמפ לעומת זאת, היה איש עסקים".

"אם תסתכלו מדוע אנשים הצביעו לדונלד טראמפ, לדעתי בראש ובראשונה זה היה בגלל שהוא לא היה פוליטיקאי", אמר קיובן, "אם מסתכלים על המועמדים הדמוקרטים, כולם שם פוליטיקאים, ועל הפוליטיקאים לא סומכים בכל מקצוע".

באשר להצעות המדיניות של המועמדים הדמוקרטים, המיליארדר היהודי כינה אותם כ"תעמולה לקבל כותרת בשביל תשומת לב".

"אני לא חושב שהם מאמינים שמה שהם מציעים הוא סביר", הוסיף.

דאלאס דונאלד טראמפ ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד