י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
החרדית איבדה את היהלום

בתוך ערימות האשפה נמצאה הטבעת היקרה

אשה שסעדה במסעדה בירושלים, שכחה את הטבעת על השולחן לאחר שהסירה אותה בשביל נטילת הידיים. טבעת היהלום הגיעה אחר כבוד לתוך רכב האשפה העירוני ורק בנס ועבודה מאומצת האבדה נמצאה

בתוך ערימות האשפה נמצאה הטבעת היקרה
החיפושים אחר הטבעת צילום: שמעון שמואל אגף התברואה

מנשה יגן, מנהל יחידת מכולות באגף התברואה בעיריית ירושלים, קיבל היום הודעה ממנהלת האגף, כי אשה שאכלה במסעדה, הורידה את הטבעות מידה לצורך נטילת ידיים ושכחה אותן על השולחן, בתום הארוחה המלצרים פינו את השולחן לפח האשפה יחד עם הטבעות.

רק אחרי שיצאה מהמסעדה, שמה לב כי הטבעות חסרות לה. היא חזרה למסעדה אך פחי האשפה כבר רוקנו ע"י משאית איסוף האשפה של העירייה. האישה ראתה את המשאית ורצה אחריה וסיפרה לנהג את שקרה. צוות האגף הנחה אותה להגיע לתחנת המעבר בגבעת שאול ושם רוקנה המשאית מכמות אשפה של כ-10 טון.

"התחלנו לנבור באשפה ולחפש את הטבעות , המדובר בטבעת יהלום וטבעת הנישואין. לפי גודל היהלום נראה לי שהטבעת יקרה מאוד", מספר מנשה יגן.

שלושה עובדי האגף עמלו בחיפוש וצרפנו גם טרקטור על מנת להקל בהרמת כמויות האשפה. למרבה המזל והנס, ואני ממש אומר שזה נס נמצאו הטבעות לאחר חיפוש של כ-15 דק'. זה כמו לחפש מחט בערימה של שחת", מוסיף יגן.

ראש העירייה משה ליאון אמר לאחר המקרה: "אני גאה בעובדי אגף התברואה, הם עושים עבודת קודש בעיר. זהו סיפור אחד מיני רבים. ידע כל תושב ירושלים שיש לו כתובת בעיר לפניות בכל נושא".
 

ירושלים טבעת יהלום אשפה משה לאון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד