י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מאבק שיישא פרי?

הרבי דורש: לאסור מכירת כרטיסים לגן החיות

האם המאבק הבא אחרי הפניציה, יהיה גן החיות המוכר ביותר בישראל? על פי דיווחו של העיתונאי אבישי בן חיים הרבי מגור דורש לאסור את מכירת כרטיסים לתנ"כי בשבתות וחגים

הרבי דורש: לאסור מכירת כרטיסים לגן החיות
הדס פרוש פלאש 90

אחרי פניציה, החרם הבא? הד"ר אבישי בן חיים דיווח ב'ערוץ 13', כי ברקע מאבקי השבת הנידונים בימים אלה בין הייתר גם בהסכמים הקואליציוניים, האדמו"ר מגור דורש את הפסקת מכירת הכרטיסים לגן החיות התנ"כי המפורסם בירושלים בשבתות.

על פי דיווחו של העיתונאי, גם כיום אין מכירה רשמית מטעם האתר, אלא באמצעות גורם חיצוני שמוכר, עם זאת הרבי במסגרת מלחמתו למען שמירת השבת במרחב הציבורי, דורש לאכוף את הפסקת מכירת הכרטיסים לשבתות וחגים.

נזכיר, כי לפני כשבועיים דווח לראשונה בחברת 'החדשות' של 'ערוץ 12' על חידוש החרם החרדי נגד מפעל פניציה בעיר ירוחם, המייצר בשבתות בקבוקי זכוכית וזאת בהובלת נציגי חסידות גור.

על פי הדיווח אז, ההנחיה של ראשי החסידות הגדולה היא, שלא לקנות בקבוקים שמיוצרים על ידי המפעל המתמחה בייצור בקבוקי זכוכית. לטענת אנשי החסידות, משום שאי אפשר לעצור את פעילות התנורים במפעל, העובדים נאלצים לעבוד גם בשבת.

בתקופה האחרונה נעשו מאמצים רבים להגיע להסכמות בין הצדדים על מנת להביא לסיום החרם, אך לעת עתה הדברים לא הבשילו לכדי פתרון.

גורם בכיר במפעל אהתבטא אז באוזני כתב 'החדשות' בדרום תמיר סטיינמן: "החרם גורם לנו להפסדים כבדים. המפעל כבר נמצא בסכנת סגירה מידית. אם הממשלה לא תתערב – 240 עובדים ילכו הביתה".

גן חיות התנכי ד''ר אבישי בן חיים הרבי מגור חילול שבת כרטיסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד