י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מצטרפת לסער

ח"כית הליכוד נגד יוזמת נתניהו: "שגוי ומיותר"

לאחר שאמש בשידור חי תקף גדעון סער את הרצון של נתניהו להעביר חוק פרסונלי שיחלצו מאימת הדין לפחות עד סיום כהונתו, חברת כנסת נוספת מ'הליכוד' מצטרפת לביקורת ואומרת כי מדובר בחוק "שגוי ומיותר"

ח"כית הליכוד נגד יוזמת נתניהו: "שגוי ומיותר"
נתניהו צילום: הדס פרוש, פלאש90

חברת כנסת נוספת משורות 'הליכוד' מצטרפת לביקורת של גדעון סער נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ויוצאת נגד כוונתו לחוקק את סדרת החוקים שתסייע לו להיחלץ מהדין וכותבת כי מדובר בדבר שגוי.

בציוץ בטוויטר, כתבה יום (שישי) חברת הכנסת מיכל שיר "היום, יום השנה למהפך 77, אני מקשיבה לנאומו הראשון של בגין בזמן הקמת המדינה. דבריו רלוונטיים מתמיד".

לדבריה, "הליכוד' היא תנועה דמוקרטית, בניגוד לאלו המעבירים עלינו ביקורת. ריבוי דעות אינו חסרון אלא יתרון, גם היום, אני תומכת בראש הממשלה, ובמקביל חושבת שחקיקה פרסונלית היא גם שגויה וגם מיותרת".

כזכור, אמש אמר גדעון סער בראיון ל'חדשות 12': "מה שאזרחי ישראל שמעו גם ממני וגם מראש הממשלה עצמו ערב הבחירות זה שאין שום כוונה להעביר חוקים כאלה, חקיקה פרסונלית היא חקיקה לא נכונה שעלולה לפגוע באמון הציבור, בליכוד ולא יועיל לנתניהו".

כאמור, מכך היא מודיעה כי היא מתנגדת לחקיקה שיוזם נתניהו ומתכוון להביאו להצבעה בקרוב, אך לא מציינת כמו שותפה לשעבר גדעון סער, האם היא תצביע נגד היוזמה או שהיא רק מקיימת את חובת המחאה.

 

גדעון סער מיכל שיר הליכוד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד