י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מצות יהודה בסדרה שתלווה אתכם כל השנה

המותג הידוע 'מצות יהודה' לא מפסיק לחדש ולפתח מוצרים חדשים, והפעם משיקים את  סדרת 365 מצות המיועדות לצריכה בכל ימות השנה

מצות יהודה בסדרה שתלווה אתכם כל השנה
מצות יהודה צילום: יח"צ

גם אחרי חג הפסח, למצות האיכותיות והטריות של מאפיית 'מצות יהודה' יש את הטעם המיוחד ואת הפריכות המתקתקת שקשה לוותר עליהן ביומיום אפילו לנשנוש כארוחת ביניים עם מתבל, ממרח או בלעדיו ובסעודת שבת.

למעשה, משפחת המצות המיוחדות שהכרתם גדלה והצטרפו טעמים שונים של מצות אורגניות. לרגל החידוש, עברו האריזות  "מתיחת פנים" ומעתה הן בסדרה אחת, סדרת 365.

סדרת 365, מצות כל השנה, כוללת לצד המצה הקלאסית גם מגון מצות טבעיות;  100% חיטה מלאה, 100% כוסמין, 100% שיפון, 100% סובין ומגוון מצות אורגניות; 100% חיטה מלאה, 100% כוסמין מלא ו-100% שיפון מלא. המצות המיוחדות, עשירות בסיבים תזונתיים, מיוצרות מרכיבים טבעיים בלבד, ללא תוספת מלח או סוכר ודלות מאוד בנתרן.

מוצרי סדרת 365 מגיעים במשקלים שונים, באריזה ה- 1.5 ק"ג מצורפת שקית זיפר לשמירה על הטריות.

במאפיית 'מצות יהודה' שנוסדה לפני קרוב ל-100 שנה, בשנת תרפ"א, על-ידי משפחת לודמיר השורשית, ניתן דגש מיוחד לשלב בין מסורת מבית סבא ובין טכנולוגיה מתקדמת. המפעל מייצר, מחדש ומפתח מגוון עשיר של מוצרים תוך שמירה על האיכות, הפריכות והטעמים. אל מגוון  המוצרים הטובים והמוכרים של 'מצות יהודה' מצטרפת עתה סדרת ,365, מצות כל השנה, הזוכה לכשרות מהודרת של בד"ץ העדה החרדית ירושלים, לימות השנה.

פסח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד