י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
סוער ברמת גן

ראש העיר מבהיר: ״לא נתון למשא ומתן - זכותה של ש״ס להתנגד״

לאחר ש׳בחדרי חרדים׳ דיווח כי ראש העיר כרמל שאמה הכהן מוציא אל הפועל תכנית להפעלת מערך תחבורה בעיר רמת גן שיפעל במהלך סופי השבוע במוקדים מרכזיים בעיר, ובעקבות התנגדות ש״ס - ראש העיר משיב אש: ״מי שינסה לעשות פה פוליטיקה בגרוש רק יגרום לנזקים״

ראש העיר מבהיר: ״לא נתון למשא ומתן - זכותה של ש״ס להתנגד״
תחבורה ציבורית. אילוסטרציה צילום: קובי הר צבי

לאחר ש׳בחדרי חרדים׳ דיווח כי ראש העיר כרמל שאמה הכהן מוציא אל הפועל תכנית להפעלת מערך תחבורה בעיר רמת גן שיפעל במהלך סופי השבוע במוקדים מרכזיים בעיר, ובעקבות התנגדותם הנחרצת של ש״ס - ראש העיר משיב אש.

בהודעה ששיגר באחת הקבוצות הפנימיות ופורסמה על ידי העיתונאי ישראל פריי, כתב ראש העיר כי ״מדובר בהבטחה שהבטחנו במוצהר בבחירות; זה לא נתון למשא ומתן - עם כל ההערכה שלי לחברי סיעת ש״ס״.

שאמה הכהן התריע, כי, ״מי שינסה לעשות פה פוליטיקה בגרוש רק יגרום לנזקים״, כשהוא מוסיף ומבקש ״לא להיסחף אחרי התקשורת החרדית - שכן לא תהיה תחבורה ציבורית באמת ברמת גן״.

ראש עיריית רמת גן התייחס גם לדבריו של סגנו ויו״ר ש״ס המקומי עו״ד מנחם דוד, שהודיע כי הוא יילחם שלא תופעל תחבורה בשבת, אמר, ״יש לסיעת ש״ס חופש הצבעה בנושאי דת כמו לכל סיעה אחרת, זכותם להלחם ולשכנע להצביע נגד״.

בסיעת ש״ס הגיבו לדבריו של ראש העיר ומסרו ל׳בחדרי חרדים׳: "ש״ס תתנגד לכל ניסיון אשר יש בו כדי להפר את מצב הסטטוס קוו הקיים בעיר מזה עשרות שנים. ערך השבת הוא ערך עליון, לא ניתן את ידינו לפגיעה בשבת ובקדושתה".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד