י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"עומדים עלינו לכלותינו"

בזופניק ובבית שמש: 'העדה' בעצרת ילדים נגד חוק הגיוס

בעדה החרדית לא מבזבזים זמן ורגע לפני שחוק הגיוס מגיע לחתימה, מכנסים עצרת תפילה וזעקה לאלפי ילדים בזופניק בירושלים וברחוב רבי יהושע בבית שמש • 'בחדרי חרדים' עם המכתב המלא בפרסום ראשון 

בזופניק ובבית שמש: 'העדה' בעצרת ילדים נגד חוק הגיוס
עצרת של העדה החרדית בכיכר זופניק צילום: דוד פרלמוטר

פרסום ראשון: ב'עדה החרדית' מתארגנים מחר (שלישי) בצהריים בירושלים ובית שמש לעצרות תפילה בהשתתפות אלפי ילדי תשב"ר של העדה החרדית לצאת בזעקה נגד "חוק הגיוס" שמתכוננים לאשר בממשלה החדשה. 

במודעה עליה חתומים הגאב"ד הגרי"ט וייס, הראב"ד הגר"מ שטרנבוך וחברי הבד"ץ, מופיעה קריאת הרבנים תחת הכותרת "רבת צררוני יאמר נא ישראל". 

"למשמע אוזן דאבה נפשינו ונפש כל איש ישראל החרד לעתיד הדורות, אחרי שהרשעים כים נגרש עומדים עלינו לכלותינו וזוממים שוב לחוקק חוק גיוס חדש אשר עלול להמיט אסון חלילה על שארית הפליטה בארה"ק אחרי שזה כמה שנים שמזימתם לבולל את הציבור בכור ההיתוך החילוני קורם עור וגידים בשינוי יסודות החינוך והכנסת אקדמיה לבתי ישראל במטרה מוצהרת וגלויה לשנות את פני היהדות החרדית להעתיר בתפלה ובתחנונים לפני שומע תפלת כל פה לחון אותנו ברחמים ולמנוע כל גזירה רעה מעל בני ישראל". 

הילדים יתרכזו בשעות אחר הצהריים בכיכר זופניק בירושלים ובבית שמש ברחוב רבי יהושע. הפרנצ'עס של ההדלקה אותה עורך הגאון הצדיק רבי יעקב מאיר שכטר שהוכנו כמו בכל שנה בכיכר זופניק, ישמשו את את אלפי ילדי התשב"ר בעצרת נגד הגיוס. 

העדה החרדית חוק הגיוס זופניק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד