כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
טראמפ באי הבריטי

החסיד בירך בהתרגשות "ברוך שחלק" • צפו

לצד הפגנות נגד, אלפים יצאו לרחובות לונדון כדי לצפות בנשיא האמריקאי ופמלייתו הגדולה ברחובות הבירה, בין הבאים לקבל את פניו גם יהודים רבים וחסיד שתועד כשהוא מברך את הנשיא טראמפ בהתרגשות "ברוך שחלק" • צפו 

החסיד בירך בהתרגשות "ברוך שחלק" • צפו
החסיד בירך "ברוך שחלק מכבודו" לנשיא טראמפ צילום: חזקי מלונדון

הנשיא טראמפ הגיע לבריטניה לביקור מדיני, שלווה בלא מעט אמוציות, לאחר שאלפים הפגינו נגדו ברחובות לעיר, המפגינים שמתנגדים לפרישת בריטניה מהאיחוד האירופי, כועסים שטראמפ התערב בענייניו הפרטיים של האי הבריטי.

הנשיא הגיע לפגישה עם המלכה, ושם הגיעו אלפים לחזות בהגעת השיירה הארוכה של טראמפ, ביניהם גם חרדים רבים שהגיעו לחזות בשיירה. ואחד מהם נשמע מברך בהתרגשות "ברוך שחלק מכבודו".

עוד קודם לכן טראמפ עורר סערה כמיטב המסורת השמורה לו, כשזמן קצר לפני הנחיתה בבריטניה, צייץ בטוויטר מה הוא חושב על ראש העירייה של ניו יורק, "מטומטם", ומה הוא חושב על ראש העיר של לונדון, "טיפש ומגעיל".

הנשיא טראמפ תקף את ראש העיר של לונדון סאדיק חאן, קצת לפני הנחיתה בבריטניה, וצייץ בטוויטר נגד ראש העיר המוסלמי של לונדון. "סאדיק חאן, אשר על פי כל החישובים, עשה עבודה איומה כראש עיריית לונדון, הוא בטיפשות וגועל נגד נשיא ארצות הברית המבקר אצל בעל הברית החשובה ביותר של בריטניה, הוא אבן קרה ולוזר, הוא צריך להתמקד בפשע בלונדון, ולא בי, חאן מזכיר לי מאוד את ראש עיריית ניו יורק המטומטם, דה בלאסיו, שגם הוא עשה עבודה איומה, רק בחצי גובה, בכל מקרה, אני מצפה להיות ידיד גדול של בריטניה, ואני מביט בצפיה קדימה לביקור שלי, עכדיו אנחנו נוחתים". צייץ טראמפ.

כזכור לאחר מתקפת הטרור בלונדון במאי 2017, אמר ראש העירייה לתושביו, כי "אין כל סיבה לדאגה", והוסיף כי "המצב בסדר". הנשיא טראמפ תקף אותו ואמר כי "המצב רע מאד, ואנשים עם משאיות וסכינים הורגים תושבים ברחובות".

ראש העיר של לונדון אמר לאחר מכן כי הנשיא האמריקני הוא "בור". בתגובה קרא טראמפ לראש העיר של לונדון לעשות מולו תחרות IQ.

בביקור לפני כשנה בבריטניה, הפגינו נגד הנשיא טראמפ עשרות אלפים בלונדון, וגם הפעם נראה שהביקור לא יעבור בצורה חלקה

דונלד טראמפ שחלק מחכמתו ארמון בקינגהאם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד