כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
בוחן שתי אופציות

האם ראה"מ המזוקן מתכנן קאמבק פוליטי

אם אהוד ברק ישוב למערכת הפוליטית, וודאי שהבחירות הללו יהיו הרבה יותר מרתקות ומתוחות בעיקר בצד השמאלי של המפה | מי שצפויה לחטוף מהלומה קשה, היא מפלגת 'כחול לבן' שכוחה ייחלש משמעותית

האם ראה"מ המזוקן מתכנן קאמבק פוליטי
אהוד ברק צילום: Flash90

הבחירות המוקדמות נותנות סיכוי נוסף לפוליטיקאים, שהתלבטו רבות במערכת הבחירות האחרונה, כך למשל, ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, שוקל את צעדיו הפוליטיים - האם להצטרף להתמודדות בבחירות לכנסת ה-22.

על פי הדיווח הערב ב'ערוץ 12', ברק בוחן גם אפשרות להתמנות ליו"ר זמני של מפלגת 'העבודה' למשך שנה ולהוביל את המפלגה לתקופת הבחירות בלבד, כאשר מאחורי הקלעים מתנהל קרב בין יתר חברי הסיעה.

בנוסף, ברק בוחן אפשרות להקים מפלגה חדשה שתתמודד לכנסת ה-22 אל מול מפלגת 'העבודה', כאשר בכוונתו לצרף אליו, דמויות חדשות וזאת במידה ובקשתו לכהן כיו"ר הזמני של מפלגת 'העבודה' לא תתקבל.

בתוך כך, הקרב על ראשות מפלגת 'העבודה' בעיצומו בייחוד לאחר העובדה שאבי גבאי ניהל מו"מ עם נתניהו על כניסה אפשרית לממשלה, כשהוא עושה זאת לבדו מבלי לעדכן את חבריו.

בינתיים, ח"כ עמיר פרץ הודיע כי הוא צפוי להתמודד על התפקיד, אותו מילא בעבר, גם יתר חבריו חברי הכנסת טל רוסו וסתיו שפיר הודיעו כי הם שוקלים אף הם אפשרות להתמודד לראשות המפלגה.

בנוסף, טל רוסו ששוריין במקום השני וחבר הכנסת לשעבר מ'יש עתיד'  חיים ילין ששוריין במקום העשירי, הודיעו ליושב ראש המפלגה אבי גבאי כי הם מוותרים על השיריון שלהם במפלגה.

כך או כך, מי שצפויה להיפגע יותר מכל - אם אהוד ברק ישוב למערכת הפוליטית, היא 'כחול לבן' שעשויה לאבד כמות מנדטים רצינית.

אבי גבאי מפלגת העבודה אהוד ברק בחירות 2019 בחירות חוזרות בחירות מוקדמות קאמבק פוליטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד