כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
פתח תקווה

גרינברג בישר: אושרה בניית 1,500 מ"ר לטובת החיידר

אומר ועושה: רמי גרינברג זימן את מנהל הת"ת 'שארית ישראל' ובישר להם על קבלת אישורים לבניית 1,500 מ"ר לטובת בנין חדש שיוקם במקביל לבניין הקיים • ח"כ ארבל מש"ס הגיע להודות

גרינברג בישר: אושרה בניית 1,500 מ"ר לטובת החיידר
גרינברג בפגישה צילום: באדיבות המצלם

ראש עיריית פתח תקווה שקיים לפני מספר חודשים סיור בתלמוד תורה שארית ישראל ועמד מקרוב על ההזנחה והצפיפות שסבל המוסד מזה שנים, בישר למנהל הת"ת 'שארית ישראל', הרב פישר, על אישור לבניית בנין חדש לטובת הת"ת. ח"כ ארבל מש"ס התייצב לפגישה והודה לראש העיר.

בפגישה שזימן רמי גרינברג יחד עם הגורמים המקצועיים, הודיע למנהלי תלמוד תורה 'שארית ישראל', כי לאחר פעילות מאומצת של כלל הגורמים העירוניים בהנחייתו, אושרה בנייה של 1,500 מ"ר לטובת המוסד שסבל מצפיפות וחוסר מקום משווע מזה שנים.

המבנה יוקם במקביל לבנין הת"ת הקיים, ויוכשרו בו גם מקום ייעודו עבור אולם חדש ומפואר לטובת פעילויות הת"ת.

אל הפגישה שזימן ראש העיר, הצטרף גם תושב העיר - ח"כ ארבל מש"ס, שהגיע להודות באופן אישי לרמי גרינברג על הבשורה המשמעותית.

בפגישה הסביר ראש העיר, כי למרות שהיה נראה בתחילת התהליך שהדבר הוא בלתי אפשרי, בגלל קשיים ביורוקרטיים סבוכים מול החינוך העצמאי, אך לאחר מאמצים מרובים הוא שמח לבשר שהבנייה אכן התאפשרה. בנוסף אמר גרינברג לנוכחים, כי אישור הבניה המקורי שניתן למוסד עמד תחילה על כמה מאות מטרים בלבד, אך לאחר פגישות עם הגורמים המקצועיים והעירוניים, ניתן האישור לבניה בשטח שגודלו פי שלוש בערך.

סגן ראש העיר אוריאל בוסו, ויו"ר מקפ"ת בעיר אליהו גינת, יחד עם נציג ש"ס במועצה צאלח, שאחראים על האגף התורני, הם שיזמו את קיום הסיור של ראש העיר, כמו גם את הפגישה האחרונה, כשיחד עם ראש העיר הובילו השלושה את ההישג הכביר לטובת החיידר שחוסה תחת ניהול האגף התורני של ש"ס.

פתח תקווה עיריית פתח תקווה רמי גרינברג משה ארבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד