י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

המתנדב המסור נפטר והשאיר תשעה יתומים לבד

עוד חודש הם יהיו מניין של עשרה יתומים חייבים להציל אותם • תשעה יתומים ויתום קטן שעוד לא נולד צועקים-אל תשאירו אותנו ואת אמא שלנו לבד

המתנדב המסור נפטר והשאיר תשעה יתומים לבד
אבישלום ינקוביץ' ז"ל צילום: באדיבות המצלם

בעוד מספר שבועות הוא יגיח לאוויר העולם. קולות הבכי שלו ישמעו ברחבי המחלקה. אוזן לא רגישה לא תבחין בצליל  הייחודי של הבכי בכי של שמחה וכאב משמשים בערבוביה. שמחה על חיים חדשים שנוצרו וכאב ויגון עמוק על תינוק שלא יזכה לראות את אבא שלו. תינוק קטן שיצטרף אל תשעת אחיו היתומים הקטנים שהגדול שבהם עדיין לא עשה בר מצווה. תשעה יתומים שברגע אחד חייהם השמחים הפכו לתוגה מתמשכת. האם המתייפחת שעוד לא הספיקה להתאושש מהמכה שנחתה עליה שבעלה עמוד התווך של חייה הסתלק בחטף מן העולם, זקוקה עתה לתת את כול תשומת הלב לרך הנולד היתום העשירי  שזקוק לאם במשרה מלאה.

בעל חסד דגול; אבישלום ינקוביץ' ז"ל • קרדיט: באדיבות המצלם

כמה שבועות לפני האור עדיין האיר בבית משפחת ינקוביץ באשדוד. אבישלום הבעל-האבא-המתנדב רץ לכל זירה להציל חיים. הוא ורעייתו מצפים ללידת בנם העשירי ועמלים קשה  להביא פרנסה לביתם ולילדיהם.  חרף הקשיים הכלכליים והילדות הקשה שעבר, דאג אבישלום לתת לילדיו את מה שהוא לא זכה לו-אבא אוהב.

ואז בום חושך!!

אבא-אבישלום  לא חש בטוב הובהל לבית החולים. מספר ימים שהוא מתנדנד בין חיים למוות. ילדיו אשתו וכל מכיריו וידידיו הרבים קורעים שערי שמים ומבקשים רחמים עבורו. אבל כבר נגזרה הגזירה. אבישלום הצעיר לימים עלה לגנזי מרומים שם הוא פוגש את אביו שאיבד שם הוא נמצא קרוב לכיסא הכבוד.

אשתו והילדים אינם מפסיקים להתגעגע. עולמם נשבר. האלמנה נזכרת כל הזמן איך הבטיח לעצמו שיהיה אבא במשרה מלאה לילדיו. שהם יזכו לאבא שהם לא יחוו את הקושי הנורא של היתמות. ואיך למרבה הצער הכול התהפך.

לא משאירים עשרה יתומים ואלמנה לבד לוחצים ותורמים>>

אנחנו לא יכולים לעמוד מנגד מול הטרגדיה הנוראה של תשעה ילדים והעשירי שבדרך. מול אלמנה צעירה שאין לה את הכוחות והמשאבים להצעיד אותם קדימה. הערבות ההדדית מחייבת. עתידם של הילדים הללו שהגדול שבהם עוד לא עשה בר מצווה שיצעד בעוד מספר חודשים לאולם הבר מצווה בלי אבא. התינוק העשירי שעוד לא נולד וכבר נגזרה עליו יתמות. כל אלו זועקים אלינו. ומעל כולם דמעותיה של האלמנה מוכת היגון והסבל שנותרה לבדה בעולם באור שהפך לחושך בשמחה שהפכה לאבל בעמוד של חייה שנשבר לבלתי שוב.

מתגייסים לעזור לאלמנה ולעשרת היתומים ועוזרים להם להביא את האור. לתרומות לחצו כאן>>

תשעה יתומים מגבית אבישלום ינקביץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד