כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

מגזין שטען כי האייפד מתחמם ל-47 מעלות - בחר בו כטוב בשוק

"קונסיומר ריפורטס" קבע לאחרונה כי האייפד החדש מגיע ל-12 מעלות מעל המקסימום שאפל קבעה • זה לא הפריע לו לבחור בו כעת כטאבלט הטוב ביותר, בזכות הרזולוציה הגבוהה והמצלמה המהירה

  • י' ניסן התשע"ב
מגזין שטען כי האייפד מתחמם ל-47 מעלות - בחר בו כטוב בשוק



רק לפני שבועיים טען מגזין הצרכנות הוותיק "קונסיומר ריפורטס" כי האייפד החדש של אפל מגיע לטמפרטורות גבוהות במיוחד כאשר הוא נאלץ להתמודד עם יישומים זוללי אנרגיה כמו משחקים כבדים.

הטענות גובו על ידי תלונות צרכנים וממצאים דומים של אתרים נוספים כמו tweakers.net ההולנדי. אך כל זאת לא הפריע למגזין לבחור כעת במכשיר כטאבלט הטוב בשוק. בנימוקים לבחירתו נכתב בכתב העת הצרכני כי האייפד החדש מספק את המסך בעל הרזולוציה החדה והעשירה ביותר מבין כל הטאבלטים ובעל המצלמה הטובה והמהירה ביותר.

נראה שלא רק המגזין שבע רצון מהביצועים של האייפד. בסקר צרכנים שנערך השבוע על ידי חברת המחקר "צ'יינג ווייב" השיבו 82% מרוכשי האייפד כי הם מרוצים ביותר מהמכשיר לעומת 74% שהשיבו תשובה דומה עם יציאת האייפד הקודם.

עם זאת ייתכן שרוב המשתמשים טרם הספיקו להשתמש בטאבלט תחת עומס יישומים, משום שלטענת "קונסיומר ריפורטס" האייפד החדש יכול להגיע לטמפרטורה של 47 מעלות צלזיוס. זאת בעוד טווח הפעולה של המכשיר כפי שמצויין במפרט המצורף לו הוא כאפס עד 35 מעלות צלזיוס בלבד. ההערכות הן כי הדבר מתרחש בשל הסוללה הענקית בשילוב עם המעבד הגרפי שזולל את הסוללה כשהוא פועל בעוצמה מלאה.

אפל פרסמה אז תגובה קצרה בנושא שבה אמרה כי "האייפד החדש מגיע עם מסך הרטינה, מעבד ה-A5X עם 4 ליבות עיבוד גרפי ותקשורת LTE ו-10 שעות עבודה, כשכל זה עובד מצוין עם המפרטים שלנו. אם ללקוחות יש חששות הם מוזמנים לפנות ל-AppleCare".

אין זו הפעם הראשונה שאפל מתמודדת עם טענות על התחממות יתר. ביולי 2010 הגישו שלושה תושבי דרום קליפורניה תביעה ייצוגית נגד החברה בטענה כי בעת שימוש בשמש מתחמם המכשיר מהר מדי אולם תביעה זו נדחתה על-ידי בית המשפט. התובעים טענו אז כי לאחר שהייה ממושכת בשמש ולעתים כשנמצאים כמה דקות מחוץ לבית, המכשיר נכבה והמשתמש רואה רק כתובית על המסך אשר אומרת: "האייפד צריך להתקרר לפני שתוכל להמשיך להשתמש במכשיר".
47 מעלות חום גבוה אפל אייפד טוב בשוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד