כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

תואר שני בחינוך במכללת אורנים

לדעת רבים עולם החינוך הוא ללא ספק מהתחומים החשובים והמרכזיים ביותר בחברה שלנו, תחום אשר על החברה לתמרץ את האנשים הטובים ביותר ללכת אליו, ולהציע בו דרכים שונות להתפתחות, צמיחה ובניה של קריירה ארוכת טווח

תואר שני בחינוך במכללת אורנים
תואר שני צילום: pexels

לדעת רבים עולם החינוך הוא ללא ספק מהתחומים החשובים והמרכזיים ביותר בחברה שלנו, תחום אשר על החברה לתמרץ את האנשים הטובים ביותר ללכת אליו, ולהציע בו דרכים שונות להתפתחות, צמיחה ובניה של קריירה ארוכת טווח. מאפיינים אלו יגרמו לרבים לנהור למגוון רחב של תחומי עיסוק שונים, אך לכולנו, כחברה, אינטרס ברור לתמרץ את הטובים ביותר, ואת אנשי החינוך האיכותיים ביותר שלנו, להישאר בתחום לאורך זמן. אחת הדרכים באמצעותם יכולים אנשי חינוך להעלות משמעותית את הסיכוי של הקריירה שלהם לשרוד ולהתפתח לאורך זמן היא באמצעות תואר שני בחינוך.

מוסד מרכזי ומוביל בתחום החינוך והכשרת מורים – מכללת אורנים

כאשר מדברים על תואר שני או לימודי תעודה מתקדמים בתחום החינוך, קשה שלא להזכיר את מכללת אורנים, הנחשבת לאחת ממכללות החינוך הבולטות והמובילות בארץ. אינספור צעירים וצעירות, מבוגרים ומבוגרות, מסיימים מדי שנה לימודים במסלולים אלו ואחרים במכללת אורנים, ונכנסים לעולם החינוך כמורים, מחנכים, מדריכים ומספר מקצועות ותחומי עיסוק נוספים בתוך עולם החינוך.

מכללת אורנים נחשבת לכוח מוביל בעולם החינוך והכשרה של אקדמאיים לעולם החינוך לא רק מכיוון שמדובר במוסד אקדמאי מכובד המוקדש כולו ככללו לתחומי החינוך השונים, אלא גם ובעיקר מכיוון שמדובר במכללה הנחשבת לאיכותית ומובילה, ולמגוונת ביותר מבחינת היצע מסלולי הלימודים המוצעים לקהל הרחב. כך, ניתן למצוא במכללה כמובן לימודים לתואר ראשון בחינוך ותעודת הוראה, אך גם אינספור מסלולים שונים של לימודי תעודה ולימודי חוץ, קורסים להכשרת אנשי חינוך במספר רב של תחומים מפורטים ועוד. בנוסף, מציעה המכללה גם מספר מסלולים שונים עבור תואר שני בחינוך.

הדרך האמיתית להבטחת הקריירה בתחום – תואר שני בחינוך

מבחינות רבות מהווה תואר שני בחינוך את הדרך הטובה ביותר להבטיח את המשך הקריירה בעולם החינוך, כמו גם עלייה מידית ועתידית בשכר. תקנים רבים בעולם החינוך שמורים למורים ומורות המחזיקים בתואר שני, ובהתווסף לעובדה כי תואר זה מאפשר להעמיק משמעותית את הידיעה וההבנה של איש החינוך בתחום מסוים, מתקבל מסלול לימודים אטרקטיבי ביותר אליו מעוניינים להצטרף לא מעט אנשי ונשות חינוך מדי שנה.

במכללת אורנים ניתן כאמור למצוא מספר מסלולים שונים ומסקרנים לתואר שני בחינוך. לדוגמה – תואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך, חינוך והוראה לתלמידים בסיכון ובהדרה, ייעוץ חינוכי ועוד. גם הוראת מדעי הרוח או הוראת מדעים זוכות למסלולים נפרדים וייחודיים במסגרת התואר השני, וכך גם חינוך לגיל הרך.

היצע מסלולי לימוד שונים אלו לתואר שני מבטיח כי הסטודנטים והסטודנטיות מתמחים ברמה אקדמאית גבוהה ביותר (תואר שני), ספציפית בתחום המסוים בו הם עוסקים בתוך עולם החינוך. מבחינות רבות, זוהי דרך מתבקשת ביותר להכשיר את אנשי החינוך אשר מנהלים את מערכות החינוך בהם אנחנו וילדינו לומדים.

לחצו כאן למעבר לאתר מכללת אורנים.

לימודים תואר שני חינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד