כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
לוהט בימין

סמוטריץ': "ביבי מזלזל בכל מי שיהודי מאמין"

נתניהו:"חבר בקואליציה שלנו, לא מהליכוד אלא ממפלגה אחרת אמר שהוא רוצה שישראל תהיה מדינת הלכה. ובכן, אלו דברי הבל מוחלטים אלו בלבולי מוח" • סמוטריץ' מגיב: "ביבי מזלזל בכל מי שהוא יהודי מאמין" • הקואליציה מתחילה לחרוק

סמוטריץ': "ביבי מזלזל בכל מי שיהודי מאמין"
נתניהו כותב אות צילום: Amos Ben Gershom/GPO

בתחילת השבוע התבטא שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' בכנס של רבני בית הלל, ארגון דתי ליברלי,ואמר  כי "כולנו היינו רוצים שמדינת ישראל תנהג על פי התורה וההלכה. אנחנו רק לא יכולים, כי יש אנשים שחושבים אחרת ואנחנו צריכים להסתדר איתם".

בתגובה, ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף את דבריו היום (רביעי) בנאום שנשא מול חברי קונגרס אמריקאיים. נתניהו אמר "חבר בקואליציה שלנו, לא מהליכוד אלא ממפלגה אחרת אמר שהוא רוצה שישראל תהיה מדינת הלכה. ובכן, אלו דברי הבל מוחלטים, אלו בלבולי מוח".

כעת, סמוטריץ' מגיב לדבריו של ביבי, בתשובה מפורטת ומנומקת בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק. "ראש הממשלה באנגלית מצוחצחת ומשויפת בדיוק כמו שהוא אוהב, ירד עלי ואמר שדברים שאמרתי המשקפים בעיניי כמיהה של כל יהודי דתי הם 'דברי הבל מוחלטים, בלבול מוח ומגוחכים'. ברוח ימים אלה כבר מודיע שאני מוחל. אתגבר", הבהיר סמוטריץ'.

"אבל חשוב לדעת, ביבי לא זלזל בי או בדבריי, ביבי מזלזל בכל מי שהוא יהודי מאמין. השיקולים של ביבי הם אך ורק אלקטורליים ללא שום גרעין של אמת המחוברת ליהדות. כך היה, כך הווה וכך יהיה".

עוד הוסיף סמוטריץ', "ביבי רוצה לפנות היום לקהל חילוני כדי לגרד משם עוד מנדט או שניים ולכן היום נוח על הגב של סמוטריץ' להוכיח עד כמה הוא נאור ומתקדם ושחלילה אף אחד לא ירתע מדגל של מדינה יהודית שמישהו מרים".

"אבל אל תדאגו", כותב סמוטריץ' למצביעיו, "תוך יום יומיים ביבי ירדוף אחרי המצביעים הדתיים, ימרח מודעות בכל עלוני השבת והעיתונות המגזרית ויבטיח להם הרים וגבעות. שהליכוד היא היא הבית האמיתי של הציונות הדתית, של ההתיישבות ושל הימין כולו".

סמוטריץ' מסיים את הפוסט בפנייה למצביעים הדתיים וכותב, "בבחירות הקרובות הציבור הדתי לא יקנה את מניפולציות השתיה והגוועלד של ביבי. כי יש גבול לזלזול באינטליגנציה שביבי מייחס לציבור הזה ואני משוכנע שהגבול הזה כבר כאן. לכן בעזרת השם הציונות הדתית והימין האמיתי והערכי יתן את קולו ואמונו למי שמאמין באמת ולא למי שמזייף אמונה רק לפני הבחירות".

מדינת הלכה בנימין נתניהו בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד