כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
שעות לפני המעמד

נחשף: הוראתו של שר התורה להורים למעוכבי שידוך

בשבוע האחרון נכנסו אברכים למוענו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי בכדי לשאול את דעתו על מעמד התפילה של 'רינה של תורה' הלילה בחצות, ליל ט"ו באב בעמוקה. "מעמד התפילה שע"י רינה של תורה הוא מגדרי ההשתדלות הנכונה לאב ולאם לזיווג צאצאיהם", השיב שר התורה

נחשף: הוראתו של שר התורה להורים למעוכבי שידוך
תפילת הרבים מהמעמד בשנה שעברה צילום: דוד זר

ראש הכוללים 'רינה של תורה' המקובל הגאון רבי מרדכי ליבר הלוי כהן שליט"א נכנס בשבוע האחרון למעונו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, יחד עם מספר אברכים וראשי הכוללים, בכדי להתברך ולקבל את הכוונתו של מרן על סדרי המעמד שנערך בהוראתו בשביל לזעוק את זעקתם של מעוכבי השידוך בעם ישראל.

ראש הכוללים העלה בפני שר התורה את בקשתם של הורים רבים שביקשו לשמוע את הדרך הנכונה לפעול למען זיווג צאצאיהם ומרן השיב ואף ביקש לפרסם את תשובתו ברבים: "תפילת 'רינה של תורה' היא ההשתדלות הנכונה לאב ואם לזיווג צאצאיהם", ומרן מוסיף את ברכתו הטהורה "וכל המשתתפים יוושעו בס"ד בקרוב בשמחתם".

במהלך הדברים קיבלו ראשי 'רינה של תורה' הדרכה מפורטת לקראת המעמד הגדול והמרטיט, כשמורה ומדריך בתוספות והוראות למעשה. בנוסף לדברים שכתב מרן בכתב יד קדשו, כי, "נראה דאחרי עמל התורה של מאות אברכים של רינה של תורה מתוך תענית דיבור ואח"כ מתפללים על ציון יונתן בן עוזיאל, הוא סגולה להיוושע בזיווגים הגונים כמש"כ הגר"א דהתפילה מתקבלת בקברן של צדיקים".

המעמד ייערך הערב כמידי שנה בהוראתם ובברכתם של מרנן ורבנן גדולי ישראל ובראשם מרן שר התורה שליט"א, בזמן המסוגל ליל ט"ו באב בחצות בעמוקה בהשתתפות אלפים שיגיעו מכל רחבי הארץ, כדי ליטול חלק במעמד ששמו יצא למרחקים כמסוגל לישועה ולמציאת זיווג הגון.

בראש מעמד התפילה בנוסח המיוחד שנקבע על ידי שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א, יעמוד הגאון רבי שרגא שטיינמן שליט"א חתנא דבי נשיאה דמרן שה"ת ובנו של מרן רה"י זצוק"ל, והגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א שיישא דברי התעוררות וכיבושין קודם המעמד. לפני התיבה יעבור ראש הכוללים המקובל הגאון הצדיק רבי מרדכי ליבר כהן שליט"א ובסיום התפילה ייערך מעמד קבלת עול מלכות שמים.

מיד לאחר מכן, כששערי שמים פתוחים בתפילתם ודמעתם של עמלי התורה וקהל עם קדוש, יוקראו שמות המבקשים והזקוקים לישועה באופן אישי על ידי גדולי התורה והמוני המתפללים בכוונת הלב. בסיום המעמד יעברו קהל האלפים להתברך על ידי גדולי התורה שליט"א להיוושע בזיווגים הגונים ולראות ישועה בזאת השנה.

להשתתפות במעמד ומסירת שמות להסרת קפידא מהם וממשפחתם: 072-394-3895

זאת ההזדמנות האחרונה שלכם לישועה אמיתית הכנסו וצרפו את שמכם לתפילת לומדי התורה>>

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד