כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

בן גביר מתברר כקלף החזק של הימין

בשבועות האחרונים ובדגש על הימים האחרונים אני מופתע לטובה מהאופן שבו הוא מוביל את עוצמה יהודית • כל מפלגה אחרת שהייתה חוטפת פסילה של שניים מהחברים המרכזיים שלה על ידי בג"ץ לא הייתה עומדת במהלומה • אבל בעוצמה יהודית? הפכו את הלימון ללימונדה!

בן גביר מתברר כקלף החזק של הימין
בן גביר ביום הגשת הרשימות צילום: נועם רבקין פאנטון, פלאש 90

אני מודה, גם אני הכרתי את איתמר בן גביר כאיש של גימיקים והפגנות שהפך למשפטן מבריק, שהצליח לאתגר פעם אחר פעם את מערכת המשפט. רק מה לא האמנתי?! שיש לו את הכישורים הפוליטיים בשביל להוביל מפלגה.

בשבועות האחרונים ובדגש על הימים האחרונים, אני מופתע לטובה מהאופן שבו הוא מוביל את עוצמה יהודית. כל מפלגה אחרת שהייתה חוטפת פסילה של שניים מהחברים המרכזיים שלה על ידי בג"ץ, לא הייתה עומדת במהלומה. אבל בעוצמה יהודית? הפכו את הלימון ללימונדה!

בן גביר וחבריו זיהו זה מכבר שאיילת שקד התחילה לבחוש אצלם במגרש הביתי ולהיפגש עם רבנים מחסידות חב"ד תומכת קבועה של בן גביר בשל מאבקיו למען ארץ ישראל השלמה והחיבור שלו לחסידות חב"ד. בעוצמה יהודית העדיפו בתחילה לשתוק. עד לרגע שבג"ץ פסל את מרזל וגופשטיין ואישר את ריצתם של חברי הכנסת מהרשימה המשותפת שחלקם הביעו תמיכה גלויה במחבלים. החלטה שעוררה זעם עצום בימין.

מאותו רגע החליט איתמר בן גביר להסיר את הכפפות. במסיבת עיתונאים ובראיונות לתקשורת הוא הזכיר לכולם מי מינה את שופטי בג"ץ שפסלו את חבריו למפלגה, ואישרו את ריצתם של תומכי טרור ברשימה המשותפת.

האופן שבו בן גביר מנהל את הזירה התקשורתית בימים האחרונים, תוך שהוא לא לוקח שבויים, מראה שיש לו את הבנה נכונה איך פוליטיקאי צריך להתנהל בתקשורת.  תוך שמירה על קשרים הדוקים עם כלי התקשורת המובילים.

הסיקור התקשורתי של עוצמה יהודית שבעבר התמקד בפעילי ימין שהיו בעיקר גימיק, הפך לסיקור של מפלגה שהיא שחקן רציני. דווקא המלחמה שמנהלת איילת שקד נגד בן גביר, מעצימה את האחרון, והופכת את מפלגתו לאופציה ממשית עבור אנשי הימין.

פסיקת בג"ץ שהוציא מהזירה את ברוך מרזל ובנצי גופשטיין הגדילה את הבולטות התקשורתית של הפנים החברתיות של המפלגה הד"ר אדווה ביטון פעילה חברתית ואמא של הילדה אדל ביטון הי"ד. גם הנציגים הצעירים של המפלגה נראים היום אטרקטיביים בהרבה, בעיקר לנוכח העובדה שאנחנו נמצאים במערכת בחירות שנראית כמו המשך אחד גדול של המערכה הקודמת והמעייפת.

בקיצור, המערכה השנייה של בחירות 2019 הפכה את בן גביר מגלגל חמישי באיחוד מפלגות הימין, לאיש שהוא עשוי להיות הקלף החזק של ממשלת הימין הבאה.

תזכרו היכן קראתם את זה לפני כולם.

בן גביר מפלגות עוצמה יהודית בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 71 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד