כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
ממשיך לשקר למאמיניו

נסראללה: "החלטנו באיזה יעד לפגוע ופגענו בו"

למרות התיעודים שפורסמו ביממה האחרונה, מהם עולה כי בחסדי שמים, הטילים שירה חיזבאללה לעבר בסיס אביבים בצפון, לא פגעו באיש, נסראללה ממשיך לספר למאמיניו כי הצליח לפגע ומבהיר, "שננו את המשפט הזה, מהיום אין לנו יותר קווים אדומים"

נסראללה: "החלטנו באיזה יעד לפגוע ופגענו בו"
חסן נסראללה צילום: אל-מנאר

לאחר שארגונו ספג כישלון חרוץ בניסונו לגבות מחיר מצה"ל, על הריגת שניים מאנשיו בתקיפת מחסני נשק של הארגון בשבוע שעבר, נסראללה תירץ אתמול (שני) בנאום שנשא לרגל חג העאשוראא ואמר, "מהנאום שלי ביום ראשון שעבר ועד אתמול זה היה עונש בעבור האויב. אנחנו מדברים על פעולה מורכבת עם מימדים מורליים ופסיכולוגיים. מהיום הראשון צה"ל התפנה מהגבול". כן אמר שעצם האיום שלו להגיב ("חכו לנו"), הוא נקודת חוזק בעבור ארגונו וקריאת תיגר על ישראל.

‏נסראללה המשיך ושכנע את צאן מרעיתו כי "ישראל ניסתה להציב בגבול יעדים מדומיינים (משוריין פה, טנק שם) אבל אנחנו החלטנו באיזה יעד לפגוע ופגענו בו. הדבר הכי חשוב שהפעולה הושלמה למרות כל האיומים של ישראל. אף אחד בחיזבאללה לא התערער וגם הבכירים הלבנונים לא התערערו".

לדבריו, "נתניהו ניסה לשנות את המשוואה ואנחנו קיבענו אותה ונתנו לה כוח הרתעה נוסף. עברנו מתגובה בשטח "לבנוני כבוש" (חוות שבעא) לשטח "פלסטיני כבוש". זה חדש. מעתה אם ישראל תתקוף, כל היישובים והכוחות לאורך הגבול יהיו על הכוונת שלנו. שננו את המשפט הזה, מהיום אין לנו יותר קווים אדומים, ‏לאורך הגבול/בעומק השטח הישראלי".

על המל"טים הישראליים אמר מזכ"ל ארגון הטרור: "במסגרת מרחב הפעולה החדש נתמודד עם אותם מל"טים. נגמר הזמן שמאפשרים לישראל להפר את ריבונות לבנון. לגבי הרחפנים בדאחיה אמר כי גם הרחפן השני שהתפוצץ ותקף - נכשל במשימתו (פרט חדש לגרסתו). אני אומר לישראלים שהתוצאות של הסבב הזה הן תולדה של הטיפשות של נתניהו", את דבריו הביא רועי קייס - הכתב לענייני ערבים של 'כאן 11'.

בינתיים מדווח קייס, כי ‏בלבנון מסתבר כבר יש תינוקת שקיבלה את השם "אביבים", על שם התגובה של חיזבאללה שלשום. "יותר מרגש מהדמעות של נסראללה בעאשוראא", סיכם הכתב.

חסן נסראללה חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד