כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מאמצי ההרכבה

מקורבי נתניהו היו בפגישה חשאית בבני ברק

כשבועיים אחרי נחשף, כי לבני ברק הגיעו מקורבי נתניהו לפגישה עם שלושה אישים בכירים ב'דגל התורה' - בנושא תוצאות הבחירות והרכבת הממשלה | לא ברור מה עלה בדיוק בפגישה, אולם ניתן להעריך כי שוחחו בנושא ריכוך העמדות החרדיות בכדי לאפשר הקמת ממשלה כלשהי

מקורבי נתניהו היו בפגישה חשאית בבני ברק
נתן אשל צילום: Kobi Gideon / Flash90

כשבוע לאחר הבחירות ובעוד המאמצים להקמת ממשלת אחדות עדיין היו לפחות כלפי חוץ, הגיעו שניים מבכירי לשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו לפגישה חשאית בבני ברק כדי לפגוש שלושה מבכירי 'דגל התורה'.

לא ידוע ואין אפשרות לדעת מה היה תוכן הפגישה, על מה שוחחו הצדדים והאם בעקבות הפגישה חל שינוי במפה הפוליטית, אך זהות המשתתפים מלמדת על ניסיון לריכוך העמדה החרדית אל מול הדרישות של אביגדור ליברמן או שמא אל מול החרם כנגד יאיר לפיד.

מהפרטים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים', באחד מהימים קודם ראש השנה, הגיעו למשרדי 'שארית ישראל' בבני ברק, נתן אשל, מקורבו של ראש הממשלה נתניהו ומי שידוע כאיש הממונה לשליחויות מיוחדות, ורבקה פאלוך יועצת ראש הממשלה הממונה על הקשר עם הציבור החרדי.

בצד השני של השולחן ישבו ר' יעקב קנייבסקי, נכדו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי, שמוליק ליטוב, מנכ"ל עיריית בני ברק ומי שהיה בעבר עוזרו ויועץ החקיקה של חבר הכנסת משה גפני וכן עו"ד מנחם הבלין המקורב לביתו של שר התורה.

כאמור, לא ידוע מה דובר בפגישה, אולם ההשתתפות מחד של סמכות תורנית בדמות נכדו של שר התורה וכן הסמכות המקצועית של 'דגל התורה', עו"ד הבלין המייצג את התנועה ושמוליק ליטוב הבקיא בנבכי החקיקה בכנסת, מלמדת כי בפגישה דנו בהליכי חקיקה ואולי אף נושא חוק הגיוס שגרם להקדמת הבחירות - עלה על שולחן הדיונים.

פגישה חשאית נתן אשל רבקה פאלוך בחירות 2019 יענקי קנייבסקי מנחם הבלין דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד