כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

'לכווץ' את ירון לונדון או לחסל אותו?

העיתונאי ירון לונדון קרא בטור גדוש משטמה "לצמצם את שיעור החרדים באוכלוסייה" • בטור תגובה נתבקשו הקוראים: "לחסל את לונדון" • בהמשך עודן הניסוח

ירון לונדון
ירון לונדון



"אין בכוונתי להגיש תלונה במשטרה, קיבלתי פניות רבות מאנשים אך איני חושש", כך הגיב היום (א) העיתונאי ירון לונדון לטור שהתפרסם נגדו באתר שולי בו קרא בעל הטור "לחסל את ירון לונדון".

המאמר שפורסם באתר הגיע כתגובה לטור קיצוני שכתב לונדון, ופורסם ביום שני שעבר ב'ידיעות אחרונות', תחת הכותרת "לכווץ את החרדיות". בטורו עסק לונדון בשאלה כיצד ניתן לצמצם את החרדים בחברה הישראלית.

בין השאר כתב לונדון: "השאלה הנכונה איננה איך לגייס חרדים ואיך למושכם לשוק העבודה, אלא מה יש לעשות כדי לצמצם את שיעור החרדים בחברה הישראלית... את המאמץ המחשבתי המוקדש לסוגיית הגיוס כדאי להקדיש לאתגר הגדול: 'כיווץ החרדיות'".

בטור התגובה, תחת השם שמואל קופר, נכתב: "בדיוק כשם שאת היטלר היה צריך לחסל לפני שחיסל את היהודים - כך צריך לעשות לכל מי שמכשיר את דעת הקהל להשמיד יהודים חרדים לדבר ה' תחת אותה סיסמה של היטלר".

בעקבות הסערה שחוללו הדברים - שונתה כותרת הטור המופיע באתר וכעת הכותרת היא: "לכווץ את קיומו של ירון לונדון". בטור עצמו כתב קופר: "כמו היטלר בזמנו שהשתמש בסיסמה 'היהודים הם אסוננו' תוך הצגתם כטפילים האחראים לכל חוליי החברה, כדי להכשיר את דעת הקהל להשמדתם הפיזית, משתמש הממסד כבר שנים אחרות בשקר על 'הפרזיטים החרדים שהם אסון המדינה' כדי להכשיר את דעת הקהל לצאת נגדם.

"ומה לעשות להם? ירון לונדון הוציא עתה את המרצע מן השק. להשמידם פיזית. כמו שעשה היטלר. לכווץ את קיומו של ירון לונדון לפני שהוא וחבריו יחסלו אותנו", מציע כותב הטור.

כאמור, לונדון הגיב באדישות רבה לדברים שפורסמו נגדו. "אולי זה בגלל שאני מעדיף לא להיכנס לתלונות במשטרה. אך זו הוכחה כי בציבור החרדי יש קוצר הבנה ותופעת הרגישות המופרזת שכיחה".



טור התגובה המקורי:


ירון לונדון חרדים צופר ידיעות אחרונות הסתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד