כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

'בסדנו' מציגה קרן השקעה חדשה המשלבת אפיקי נדל"ן וסטרטאפים

בכנס PropTech היוקרתי הנערך השבוע בניו יורק, עומדת 'בסדנו' להציג קרן הון סיכון חדשה, הכוללת שמונה חברות פורטפוליו הנמצאות בשלביהן הראשונים, כאלה שזוהו על ידי וועדת ההשקעות של קבוצת 'בסדנו' כבעלות פוטנציאל משמעותי להתפתח ולתפוס תאוצה

'בסדנו' מציגה קרן השקעה חדשה המשלבת אפיקי נדל"ן וסטרטאפים
עסקים בניו יורק צילום: יח"צ

המכנה המשותף לחברות בקרן ההשקעות הוא העובדה שהן עוסקות בפיתוחים טכנולוגיים מתחום הנדל"ן לענפיה השונים: בניה, לוגיסטיקה, ריטייל, מסחרי, פרטי, ציבורי וכד'.

עודד אלישיב, מנהל זרוע היזמות והחדשנות בקבוצת 'בסדנו השקעות' אומר, כי תחומי העיסוק וההתמחות של השקעות הקבוצה נשענות בעיקר על ענפי הנדל"ן והסטרטאפ, משכך שילוב של שני התחומים עשוי להוות מכפיל כוח לציבור המשקיעים ומענה אפקטיבי לקבלת תשואה אטרקטיבית. "קבוצת 'בסדנו' מעסיקה צוות מקצועי בארה"ב עם יכולות מוכחות בשוק ההשקעות, בו אנו מסתייעים לטובת חברות סטרטאפ ישראליות העוסקות בעולמות התוכן של נדל"ן וטכנולוגיה. לאחר שזיהינו את החברות כבעלות הפוטנציה", אומר אלישיב, "אנו מסייעים להם בעזרת הצוות האמריקאי שלנו להתמצא בשוק האמריקאי ולגייס את ההון הדרוש להתפתחות".

הקרן מיועדת לציבור המשקיע בסכומים גבוהים של מיליון דולר ומעלה, כשהפרופיל שלהם הוא הציבור האורטודוקסי מארה"ב, בעיקר מהאזורים ברוקלין, לייקווד, מונסי והסביבה.

במסגרת הכנס שייערך כאמור השבוע בניו יורק, תוכרז הקמת הקרן הון סיכון החדשה של קבוצת 'בסדנו' ובו ישתתפו באופן פעיל בכירי הקבוצה ובראשם היו"ר אליעזר גרוס ועודד אלישי, לצד משלחת מישראל הכוללת את צוות הפיתוח העסקי של הקבוצה, אנליסטים, אנשי אגף השיווק ועוד.

בסדנו טכנולוגיה מתקדמת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד