כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
בלעדי

משה ליאון מתנער מליברמן: "לא הייתי מסוגל לשמוע; סגרתי את המסך"

בלעדי: ראש עיריית ירושלים ואחד האנשים המקורבים ליו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן, הגיע לניחום אבלים בביתו של אישיות חרדית בכירה שעות מספר לאחר נאום ההסתה הקשה של ליברמן והתייחס לראשונה • "ראיתי את הדקות הראשונות, הבנתי לאן זה הולך וסגרתי את המסך"

משה ליאון מתנער מליברמן: "לא הייתי מסוגל לשמוע; סגרתי את המסך"
משה ליאון צילום: הדס פרוש, פלאש 90

ביום רביעי בלילה, שעות ספורות אחרי נאום השטנה של יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן נגד הציבור החרדי, ישב ראש עיריית ירושלים, משה ליאון בניחום אבלים בביתו של אישיות חרדית מוכרת.

מטבע הדברים, נושא השיחה לא עסק במנוחה ע"ה, אלא במצב הפוליטי הסבוך אליה נקלעה מדינת ישראל, ובמי ש'התהפך' על הציבור החרדי – אביגדור ליברמן וכן על השיח המתלהט שהוביל לתגובות נזעמות מצד ראשי הסיעות החרדיות וכן ברחוב החרדי.

ליאון, שנחשב לאחד מאנשיו הקרובים לליברמן, התייחס לראשונה לסאגה הפוליטית בפורום המצומצם ואמר: "אני מכיר את איווט המון שנים. לא מבין מה עובר עליו. ככה לדבר על הציבור החרדי? אני בן אדם דתי, שומר תורה ומצוות, ולא מסוגל לשמוע את הדברים האלה".

לדברי ליאון, "לא הייתי מסוגל לראות את מסיבת העיתונאים. ראיתי את הדקות הראשונות, הבנתי לאן זה הולך ופשוט סגרתי את המסך".


עוד הוסיף ליאון, כי "האמנתי ואני עדיין מאמין שהממשלה הכי טובה למדינת ישראל זו ממשלת ימין. זו ממשלה טבעית, מתפקדת, שיכולה לקדם את מדינת ישראל. אני עצוב היום כי מי יודע מה יהיה בסיבוב נוסף? עצוב לי על השיח, על הסגנון, על המהות".

משה ליאון אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד