כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
השדר הנודע מאשים

הכומר האמריקני מאשים את היהודים בניסיון הפיכה בארה"ב

הכומר האמריקאי-אנטישמי ריק ווילס, מאשים את היהודים בניסיון להדיח את הנשיא טראמפ. הוא מכנה זאת "הפיכה יהודית" • "כשיהודים משתלטים על מדינה, הם הורגים מיליונים"

הכומר האמריקני מאשים את היהודים בניסיון הפיכה בארה"ב
ריק ווילס צילום: צילום מסך

ריק ווילס כומר אמריקני מפלורידה, שדרן רדיו ומייסד האתר TruNews (חדשות אמיתיות) אתר שנודע בקידום תיאוריות קונספירציה גזעניות ואנטישמיות, מאשים את היהודים בנסיון הדחתו של הנשיא טראמפ.

איש הרדיו והטלוויזיה השמרני ריק ווילס, מזהיר את מאמיניו כי המאמץ להדיח את הנשיא דונלד טראמפ הוא "הפיכה יהודית".

בטירוף אנטישמי פרוע טען ווילס, כי "יהודים הם רמאים" אשר "יעשו הכל כדי להשיג את סדר היום הפוליטי שלהם", תוך טענה כי המאמץ להדיח את טראמפ מהווה "הפיכה יהודית".

ווילס לא צריך תירוץ כדי לדבר שטנה ביהודים, הוא במשך שנים משמיץ אותם, אך במקרה זה הוא מאשים כי היהודים מנהלים למעשה הדחתו של טראמפ כשהאצבע המאשימה מופנית כעת כלפי דמויות כמו אדם שיף, ג'רי נדלר, צ'אק שומר ואחרים.

עוזרו הבכיר של שיף, דניאל גולדמן, הוא יהודי. עורך הדין של נדלר בארי ברק הוא יהודי. כך שווילס מנצל את ההזדמנות להשתלח ביהודים בצורה שקרית ומחפירה.

מישהו צריך להזכיר לנאו-נאצי הזה, שיהודים אורתודוקסים תרמו מיליונים למסע הבחירות של טראמפ באירוע בו השתתפו מאות יהודים חובשי כיפות.

הכומר ווילס תקף בדומה ליוזף גלבס, מי שהיה שר התעמולה המבריק בשירותו של היטלר: "ככה עובדים היהודים, הם רמאים, הם מתכננים, הם משקרים, הם עושים כל מה שהם צריכים לעשות כדי להשיג את סדר היום הפוליטי שלהם. המאמץ 'להטביע את טראמפ, זה הפיכה של היהודים, והעם האמריקני מוטב לו להתעורר לזה ממש מהר, מכיוון שהדבר הזה מתקדם לעבר הצבעה בקונגרס, ואחר כך בסנאט. יכול להיות לנו הצבעה בסנאט, לפני חג המולד."

האנטישמי המשיך ואמר: "מדינה זו יכולה להיות במלחמת אזרחים בחג המולד. אנשי צבא ארה"ב יצטרכו לנקוט עמדה ממש כמו שעשו בשנות ה -60 של המאה ה -19 עם מלחמת האזרחים. הם יצטרכו להחליט, האם הם נלחמים למען הצפון או הדרום, אנשים ייאלצו אולי עד חג המולד הזה, לנקוט עמדה בגלל ההפיכה היהודית הזו בארצות הברית."

"זו הפיכה שהובילו יהודים להפיל את הנשיא שנבחר בחוקה של ארצות הברית וזה מעבר לסילוקו של דונלד טראמפ, זה מסלק אותך ואותי."

ווילס סיים עם האיום השקרי הבא. "הכנסייה היא הבאה בתור, הם באים בשבילך, יהיה טיהור, זה הדבר הבא שקורה כשיהודים משתלטים על מדינה, הם הורגים מיליונים."

דונלד טראמפ אנטישמיות ניסיון הפיכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד