כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
עימות חזיתי

דרעי נגד ליברמן: "סחטת מיליארדים לציבור שלא משלם מיסים"

לאחר שיו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן המשיך היום במסע ההסתה שלו והאשים בפוסט שפרסם בפייסבוק את בנימין נתניהו ובני גנץ על כך "שמכרו את החילונים לחרדים", אריה דרעי משיב אש: "דרשת למעלה משני מיליארד שקלים לעולי חבר העמים שלא עובדים ולא משלמים מיסים"

דרעי נגד ליברמן: "סחטת מיליארדים לציבור שלא משלם מיסים"
דרעי וליברמן צילום: Miriam Alster/Flash90

לאחר שיו"ר ישראל ביתנו תקף היום בפוסט שפרסם בפייסבוק את נתניהו וגנץ על כך שלדבריו הם "מוכרים את הציבור החילוני לחרדים" ובדבריו המשיך להסית נגד הציבור החרדי. יו"ר ש"ס אריה דרעי משיב אש "ליברמן, די עם הספינים והשקרים".

"בנימין נתניהו, שמכר את הציבור החילוני ויוצאי חבר העמים לטובת הברית האסטרטגית שלו עם החרדים" כתב ליברמן.

גם עם כחול לבן ליברמן בא חשבון כשכתב: "הבטיח לש"ס בחודש האחרון ל-4 תיקים בממשלה, שני סגני שרים, טיפול יסודי בענייני דת ומדינה ומ"מ ראש הממשלה".

שר הפנים אריה דרעי מיהר להגיב לדברי ליברמן וכתב: "ליברמן, די עם הספינים והשקרים. אנחנו בש"ס, בניגוד אליך, עקביים: תומכים בנתניהו לכל אורך הדרך".

דרעי התייחס לטענתו של ליברמן כי כחול לבן הציעה להם תופינים בתמורה לתמיכתם: "בני גנץ לא הציע לנו ארבעה שרים וכלל לא ישבנו איתו למו"מ. להבדיל ממך דרשת וסחטת אחרי בחירות אפריל עם חמישה מנדטים, את תפקיד שר הביטחון, שר קליטה ועוד שר. בנוסף, בקשת את תיק ירושלים והתפוצות ותיק המודיעין".

דרעי ממשיך במתקפה על ליברמן וכותב: "דרשת גם למעלה משני מיליארד שקלים לעולי חבר העמים שלא עובדים ולא משלמים מיסים. דרשת לפתוח במשרד הקליטה 17 נציגויות במדינות חבר העמים, מדינות שספק אם יש בהן יהודים בכלל. ועוד ועוד. אז איך יש לך עזות מצח להאשים את החרדים כסחטנים?" תוהה יו"ר ש"ס.

אריה דרעי אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד