כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
בפרדס מבודד

'עמוס הקטן' וחברו הורשעו ברצח סוכן משטרה

שני עבריינים הורשעו על ידי בית המשפט המחוזי - מרכז בגין קשר לפשע וסיוע לרצח סוכן המשטרה אנטון רומן • הנאשמים יחד עם אחרים קשרו קשר להוביל את המנוח באמתלה כוזבת למקום מבודד בפרדס, על מנת לגרום למותו

'עמוס הקטן' וחברו הורשעו ברצח סוכן משטרה
דוברות המשטרה

ביהמ"ש המחוזי מרכז הרשיע את עמוס לביא (המכונה "עמוס הקטן") ודוד פלוס בגין קשר לפשע ומתן אמצעים לביצוע פשע- רצח הסוכן המשטרתי אנטון רומן ז"ל.

על פי כתב האישום המתוקן, בו הודו הנאשמים במסגרת הסדר טיעון, בין הנאשמים והמנוח יחסי היכרות מוקדמים. במועד הרלוונטי המנוח שימש כסוכן משטרתי. לפי האירועים המתוארים בכתב האישום קשרו הנאשמים יחד עם אחרים קשר להוביל את המנוח באמתלה כוזבת למקום מבודד בפרדס, סמוך לשכונת קריית משה, בעיר רחובות (נקודת המפגש) וזאת על מנת לגרום למותו.

במסגרת הקשר, ב- 14.06.17, בשעה 17:11, הורה לביא לאחר לקבוע עם המנוח פגישה באמתלה כוזבת לפיה עליהם לבצע עבודה יחדיו. האחר עשה כן ובגמר השיחה קבע לדבר עם המנוח בערב.

בהמשך, בשעה 19:04 לערך, יצאו הנאשמים והאחר לסיור הכנת שטח בנקודת המפגש שם שוחחו אודות האפשרויות השונות להביא לפגיעה במנוח. בהמשך, במסגרת הקשר, מסרו לביא ופלוס לאחרים שזהותם אינה ידועה רכב על מנת שישמש לביצוע תכנית הקשר.

יוזכר כי ב- 15.6.17 בשעה 19:54 או בסמוך לכך גרמו רומן אגרונוב ואחרים שזהותם אינה ידועה למותו של המנוח.

על פי הסדר הטיעון, על לביא ייגזר עונש של 9 שנות מאסר בפועל, מאסר על תנאי. על פילוס ייגזר עונש של 6 שנות מאסר בפועל ומאסר על תנאי. בנוסף, הנאשמים יפקידו פיצוי בסך 70 אלף ש"ח למשפחת המנוח.

השיקולים להגעה להסדר הטיעון הינם שיקולים ראייתיים ונכונים לנאשמים אלו בלבד. התיק נגד נאשם 2, רומן אגרונוב, בגין רצח המנוח ממשיך להתנהל.

סוכן משטרתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד