כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"תקופת של הרהור"

קורבין הכריז: "לא אתמודד", אך עדיין לא פרש

אחרי התבוסה הקשה שספגה מפלגת 'הלייבור' הבריטית, בראשותו של האנטישמי-קיצוני ג'רמי קורבין. הודיע היו"ר כי לא יתמודד יותר מטעמה, אך עדיין לא פרש "תקופת של הרהור" • נשיא ׳ועידת רבני אירופה׳: "העם הבריטי שאג; לא לאנטישמיות!"

קורבין הכריז: "לא אתמודד", אך עדיין לא פרש
ג'רמי קורבין מנהיג הלייבור צילום: רויטרס

ג'רמי קורבין הודיע ​​כי לא יוביל את מפלגת העבודה לבחירות כלליות נוספות אך הוסיף כי הוא יישאר במפלגה בזמן שהיא "תנסה להשתקם" לדבריו, לאחר תוצאת הבחירות ההרסנית מבחינתה.

קורבין האנטישמי שהפסיד ביום שישי האחרון בבחירות ליריבו השמרן בוריס ג'ונסון, אמר את הדברים לאחר שנבחר מחדש כחבר פרלמנט של מחוז איסלינגטון, שם המפלגה איבדה מספר מושבים לאחר עשרות שנים של דומיננטיות.

הוא אמר שהמפלגה זקוקה ל"תקופת של הרהור" והוסיף: "אני אוביל את המפלגה בתקופה זו."

מפלגת הלייבור בראשותו ספגה את ההפסד הגדול ביותר שלה מאז 1935, ג'רמי קורבין שהובס הבטיח שיפרוש, אך לא הודיע מתי זה יקרה, עוד אמר קורבין, כי ימשיך בכהונתו כראש המפלגה בתקופה הקרובה.

כזכור, קורבין הוא בעל עמדות פרו-פלסטיניות, נחשב לאנטישמי מובהק, כזה שמכנה את חמאס וחיזבאללה "אחים", דבר שהביא למידורו בקרב ציבור רחב של יהודים ובריטים רבים, סוגיה נוספת שעמדה על הפרד היא 'הברקזיט', סוגיה שחצתה את המדינה בשנים האחרונות.

תוצאות הבחירות יאפשרו לג'ונסון להביא את בריטניה לפרישה מהאיחוד האירופי.

אלו תוצאות הסופיות של הבחירות: 

מפלגתו של ראש הממשלה בוריס ג'ונסון עם 365 מושבים, הלייבור בראשותו של ג'רמי קורבין עם 203, המפלגה הסקוטית-הלאומית SNP עם 48 מקומות ומפלגת הליברל-דמוקרטית קבלה 11 מקומות.

בתגובה לתוצאות הבחירות בבריטניה אומר נשיא ׳ועידת רבני אירופה׳ ורבה של מוסקבה הגאון רבי פנחס גולדשמידט, כי "העם הבריטי שאג בהצבעתו ; לא לאנטישמיות! פוזרו מעט העננים הקודרים מעל שמיה של אירופה וזו מתנת חנוכה לעם היהודי בכלל ולתושבי בריטניה ואירופה בפרט".

"אנחנו אמנם נושמים לרווחה אבל מקווים עדיין שאזרחי אירופה כולה יוקיעו את ראשי והמפלגות שחורטות על דגלן שנאה גזענות ואנטישמיות".

גרמי קורבין בריטניה בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד