כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

המהפכה ב'שמיר' – בשורה לכלל הציבור החרדי

הגאון רבי ברוך שטרנבוך, רבה של קהילת ויז'ניץ, סייר במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) והתפעל מהבשורה הגדולה לציבור שומרי המצוות

המהפכה ב'שמיר' – בשורה לכלל הציבור החרדי
הרב שטרנבוך בבית החולים שמיר צילום: יח"צ

רבה של קהילת ויז'ניץ במודיעין עלית, הגאון רבי ברוך שטרנבוך,  הגיע השבוע לביקור במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) כדי לעמוד מקרוב על מהפכת ההתאמה של המרכז הרפואי כולו, בדגש על מחלקת היולדות, לציבור החרדי. הרב סייר במחלקות ובאגפים השונים כשהוא מלווה ברב בית החולים הרב הראל פדידה, במתאם קשרי הקהילה הרב משה קורניק ובמשגיח הכשרות בבית החולים הרב שלמה חיימוביץ.

במהלך הסיור נועד הרב עם ד"ר  מיקי מוסקוביץ, סגן מנהל חדרי לידה, ושמע ממנו על ההובלה של בית החולים בכל הקשור לחדשנות ומקצועיות, זאת לצד ההתאמה של המחלקה כולה לצרכי הציבור החרדי.

בהמשך סייר הרב במחלקות ואגפים נוספים, ושוחח עם בכירי הצוות הרפואי והמקצועי.

הרב הביע התעלות עמוקה מרמת ההידור וההתאמה לציבור החרדי בכל העניינים שעל הפרק. חלק מיוחד בביקור הוקדש לסיור במטבח של בית החולים, כאשר הרב מרעיף דברי שבח והתפעלות לנוכח הסטנדרט הגבוה של ההידור, כזה שמתאים לכל בית חרדי.

"הצעדים והמהלכים של המרכז הרפואי שמיר מהווים בשורה עבור ציבור תושבי אלעד ועבור כלל הציבור החרדי", סיכם הרב את ביקורו במקום.

יצוין כי דברים אלו מתחברים לדברים שאמר רבה הראשי של אלעד, הגרש"ז גרוסמן, במהלך ביקורו בבית החולים לפני כחודשיים. כזכור, הרב סייר במטבח ובחדר האוכל  יחד עם מנהל מערך המזון מר שמעון אסולין והתפעל מרמת הכשרות הקפדנית שמתבצעת במטבחי בית החולים. במהלך סיור באחת ממחלקות מערך המזון, נתקל הרב בחידוש כשרותי מיוחד שהתפעל ממנו מאוד והורה לעוזרו לתעד את החידוש כדי שיוכל ליישם אותו במערכות הכשרות שתחת פיקוחו בעיר אלעד.

כפי שציינו, הביקור התקיים בצל מהפכת ההתאמה של המרכז הרפואי לציבור החרדי, בדגש על מחלקת היולדות. כחלק מהמהפכה המתוארת הוכשר רוב שטח בית החולים מפני טומאת כהנים והותקנו פתרונות טכנולוגים המונעים חילולי שבת ממי ששובת במקום.

במחלקת היולדות נהנות היולדות החרדיות – כמו גם בני משפחותיהן – מהתאמה לאורח החיים החרדי ע”פ כל דקדוקי ההלכה, לרבות מנות גורמה למהדרין, יחס אישי והתחשבות בכל דרישה ובקשה במהלך האשפוז.

תוצאות המהלכים המתוארים כבר ניכרות בשטח עם מאות יולדות חרדיות מכל רחבי הארץ שבחרו ללדת ב’שמיר’ בחודשים האחרונים, מספר שהולך וגדל כל העת לנוכח האמון הרב והשם הטוב של שמיר ברחוב החרדי.

 

שמיר אסף הרופא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד