כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
אסון במוצאי שבת חנוכה

טרגדיה בלתי נתפסת: הרב מוטי קליין ז"ל התמוטט באופן פתאומי ונפטר

עד מתי: איש החסד המוכר מבני ברק ר' מוטי קליין ז"ל, בעל רשת המסעדות 'מוטיס', נפטר לבית עולמו במוצאי שבת חנוכה, עת שהה במחיצת האדמו"ר מבעלזא. חבריו מתקשים לעכל את הבשורה הקשה והמרה בפתע פתאום | הותיר אחריו את אלמנתו עם ארבעה יתומים רכים

טרגדיה בלתי נתפסת: הרב מוטי קליין ז"ל התמוטט באופן פתאומי ונפטר
ר' מוטי קליין ז"ל צילום: באדיבות המצלם

אסון קשה מאוד בחצר חסידות בעלזא: איש החסד המוכר מבני ברק ר' מרדכי אברהם יצחק (מוטי) קליין ז"ל, בעל רשת המסעדות 'מוטיס', התמוטט בליל שבת בחצר הקודש בעלזא והערב נפטר לבית עולמו בגיל 37.

בליל שבת יצא להתפלל בבית המדרש הגדול של חסידות בעלזא בירושלים, בערך בשעה 18:30 לאחר התפילה ברחבת בית המדרש הגדול התמוטט לפתע, הוא פונה לבית החולים 'שערי צדק', שם עבר בדיקות ושוחרר, הערב מוצאי שבת הוא התמוטט בביתו בקרית בעלזא ולאחר החייאה ממושכת בדרכו לבית החולים הוא השיב את נשמתו ליוצרה.

ר' מוטי ז"ל, נולד בבני ברק, כבן מתוך רביעייה לאביו הרה"ח רבי אביגדור אהרן קליין שליט"א ולאמו מרת חנה שתחי' לבית משפחת רוזנברג מירושלים, סבו ר' מנדל רוזנברג ז"ל מיקירי ירושלים.

בילדותו למד בתלמוד תורה בעלזא בבני ברק, ובבחרותו למד בישיבת בעלזא בחיפה.

בהגיעו לפרקו, נישא לרעייתו הדסה צירל שתחי', בתו של הרב החסיד רבי משה לייב וינברג, מנהל מוסדות סלאנים ונכד האדמו"ר בעל ה'ברכת אברהם' מסלאנים.

במשך כל חייו היה איש חסד גדול, ואיש עסקים אמין שנתן מהונו לצדקות בלב רחב ונפש חפיצה בצורה מעוררת השתאות.

הוא הקים בחייו את רשת המסעדות 'מוטיס' בבני ברק, ירושלים, פתח תקווה ואשדוד והיה נותן מהונו למשפחות נזקקות. תמיד האיר פנים לכל אחד ותמיד חשב איך לעזור לשני בצורה מיוחדת.

היה ממתפללי בית המדרש 'בית פנחס' של חסידי בעלזא ברחוב יואל בבני ברק לצד הקמת ארגון 'שוש אשיש' של החסידות שהיה עוזר בנישואי הילדים. כמו כן היה שותף רבות בהכנסת אורחים של חסידי בעלזא באוקראינה שם היה מגיע בעצמו ומכין את האוכל לבאים למקום. 

דבר פטירתו הכה בהלם את כל מכריו וידידיו הרבים שלא מאמינים על פטירתו בטרם עת.

מכריו מספרים ל'בחדרי חרדים' על אישיותו הגדולה, "הוא היה אדם שכל כולו למען השני, היה אדם מצליח שלמרות הייסורים הרבים שעבר תמיד היה במאור פנים ומעולם לא התלונן על שום דבר, הלב הגדול שלו היה ואיננו חבל על דאבדין". 

הותיר אחריו את הוריו שיחי', אחים, אחיות ואת אלמנתו שתחי' עם ארבעה ילדים קטנים שנותרו ללא אבא.

מסע הלוויה הלילה (מוצאי שבת קודש) בשעה 12:00 בלילה מבית הלוויות סנהדריה דרך בית המדרש הגדול בקרית בעלזא בירושלים להר המנוחות שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

טרגדיה ר' מוטי קליין ז"ל מסעדת מוטיס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד