כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
קורצים לימין

הקמפיין הראשון של כחול לבן: חייבים להתקדם

חודש וחצי לבחירות ולאחר שהוגשו הרשימות לכנסת ה-23, ב'כחול לבן' מעלים הילוך ומשיקים את הקמפיין הראשון לבחירות הנוכחיות - שלטי חוצות עם תמונתו של בני גנץ, תחת הכיתוב "חייבים להתקדם" | בליכוד מצאו דרך לעקוץ בחזרה

הקמפיין הראשון של כחול לבן: חייבים להתקדם
קמפיין כחול לבן צילום: יח"צ

42 יום לבחירות: לאחר הגשת הרשימות, ב'כחול לבן' משיקים הערב (מוצאי שבת) את קמפיין הבחירות שמתייחס למצב בו נמצא המדינה לאחר שישראל בדרך לבחירות שלישיות ללא הכרעה.

במקביל ב'כחול לבן' צפויים לפנות הפעם לציבור הימני, כדי לגרוף קולות מ'ישראל ביתנו', 'הליכוד' ו'הימין החדש' כאשר בעקבות הקרע בציונות הדתית, קראו מנהיגי 'כחול לבן' לציבור הדתי להצביע עבורם.

'כחול לבן' חושפת הערב (מוצ"ש) את הקמפיין הראשון שלה במסגרת בחירות 2020. הקמפיין, אשר מפורסם תחת הסיסמא "חייבים להתקדם" יקרא לאזרחי ישראל להתקדם לממשלה ממלכתית וציונית בראשות בני גנץ.

הקמפיין יכלול שלטי חוצות בפריסה ארצית, פרסום נרחב בדיגיטל ובמובייל, פעילות ברשתות החברתיות ופעילות שטח של חברי רשימת כחול לבן בכל רחבי הארץ יחד עם אלפי מתנדבים שנחושים לקרוא לאזרחי ישראל "להתקדם לממשלה בראשות בני גנץ".

בליכוד מיהרו להגיב. יועץ הניו מדיה של ראש הממשלה - טופז לוק, צייץ בחשבון הטוויטר שלו, את השלטים של 'כחול לבן' עם עריכה מושקעת. כאשר ראשי 'הרשימה המשותפת' מככבים לצידו של גנץ והכיתוב המצורף הוא "חייבים להתקדם לקווי 67".

מפלגת כחול לבן קמפיין הבחירות בני גנץ בחירות לכנסת ה-23 בחירות 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד