כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

עובדים על סטארטאפ טכנולוגי? זה בשבילכם

המחזור השני של האקסלרטור הטכנולוגי לחרדים בירושלים ייפתח בחודש הבא

עובדים על סטארטאפ טכנולוגי? זה בשבילכם
אפרים טיישר צילום: שגיב כהן

לאחרונה הגיע לסיומו המחזור הראשון של האקסלרטור הטכנולוגי לחרדים בירושלים. התכנית, שהוקמה על ידי מעוף, מערך השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה, בניהול חברת סינובייט, נפתחה בשנה שעברה עם מיזמים טכנולוגיים של חרדים תושבי ירושלים והסביבה, בתחילת דרכם. במשך כחצי שנה קיבלו היזמים כלים וידע איך לפתח ולקדם את המיזם שלהם.

באירוע דמו-דיי חגיגי הציגו את המיזמים שלהם ולבסוף נערכה תחרות, בה הצביע הקהל לסטארט-אפ המוצלח בעיניו, לפי מספר פרמטרים. הסטארט-אפ המנצח של האקסלרטור היה "VIPI". הצוות מייצר איש מכירות ווירטואלי, מבוסס טכנולוגיית AI/ML (למידת מכונה ובינה מלאכותית) אשר יודע להבין את "התנגדות" הלקוח לרכישה, לבצע "טיפול בהתנגדות" בזמן אמת ולהחזיר את הלקוח ל"משפך המכירה" עד הרכישה המיוחלת. והכל, ללא התערבות אנושית. צוות המיזם, אפרים טיישר ושותפו הם תושבי ביתר עילית. לאפרים מעל 20 שנות ניסיון בתחום הטכנולוגיה, הוא שימש כמנהל פיתוח במשרדי ממשלה ובמגזר הפרטי וזהו הסטארטאפ השני שלו בתחום הבינה המלאכותית. שותפו למיזם מגיע מעולם השיווק ומעניק מהידע שלו בנושא השיווק והמכירה הדיגיטליים. הסטארטאפ נמצא כרגע בשלב פיילוט ומתקדם במהירות. עם סיום התכנית הם מסכמים כי פניהם קדימה, אל מוקדי השיווק הדיגיטלי העולמיים. טיישר: "התכנית סייעה לנו לעשות את הסווייץ' שצריך לעבור בשביל להפוך ל"יזם", ואנחנו ללא ספק יזמים בשלים יותר כעת".

אביגדור פקטור, מנהל המאיץ מטעם מעוף-טק: "הצוות שזכה הוא דוגמה מעולה ליזמים בעלי יכולת ומוטיבציה גבוהה, אשר למרות הקשיים והאתגרים שעומדים בפני כל יזם לאורך הדרך, הם נשארו נחושים ודחפו קדימה בכל הכח, ביצעו פיבוט והגיעו לרעיון הסופי של המיזם. נחישות, התמדה ופתיחות הן מילות המפתח לקידום מיזם. אנו קוראים ליזמים נוספים בעלי רעיון טכנולוגי ומוטיבציה גבוהה להצטרף למחזור השני של המאיץ ולהגיע איתנו רחוק".

את המחזור השני יוביל המנהל המקצועי מטעם חברת סינובייט, מר אדם גריי, סטארטאפיסט ותיק אשר הוביל הקמת אקסלרטור בין-לאומי בתל אביב ובעלים של חברת POC אשר מציעה קורסי בדיקת היתכנות לרעיונות וקורסי מכינה לאקסלרטורים.

צוות התכנית נערך בתקופה זו לקראת פתיחת המחזור השני, שצפוי להיות בתחילת חודש שבט.  ימי הראיונות יתקיימו בשבועיים הקרובים בירושלים. 

המיזמים ילוו במנטורים מקצועיים, יזמים מנוסים, אנשי פיתוח, אנשי שיווק ומומחים בתחומים שונים ויקבלו הנחיה אישית וקבוצתית בנושאי פיתוח מוצר, פיתוח עסקי, שיווק, גיוס משאבים, ניהול ועוד. בנוסף, ישתתפו היזמים בסיורים מקצועיים ובמיטאפים במגוון נושאים, עם גורמים מובילים בתחומם.

התכנית מתאימה לנשים וגברים ומותאמת לציבור החרדי.

יזמים בעלי מיזם טכנולוגי והוכחת היתכנות מוזמנים להגיש את מועמדותם בהקדם, בקישור הבא:

https://cinnovate.vp4.me/jerusalem2

 

סטרטאפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד