כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
ההתלבטות וההסתבכות

נתניהו זועם על אדלשטיין ושוקל להגיש נגדו בג"צ

בליכוד לא יודעים כיצד לעכל את ההחלטה של יו"ר הכנסת אדלשטיין שבא ממפלגתם ושקולים להגיש עתירה לבג"צ נגד החלטתו | נתניהו בשיחות סגורות: "אני לא מתכוון לעבור על כך בשקט. אדלשטיין נכנע לשמאל"

נתניהו זועם על אדלשטיין ושוקל להגיש נגדו בג"צ
יולי אדלשטיין עם נתניהו צילום: הדס פרוש, פלאש 90

ההחלטה של יושב ראש הכנסת, יולי אדלשטיין לכנס את מליאת הכנסת, שתצביע על הקמת ועדת הכנסת, שתדון בחסינותו של ראש הממשלה, מעוררת את זעמו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ששוקל להגיש עתירה לבג"צ מטעם 'הליכוד' נגד אדלשטיין.

על פי הדיווח של מיכאל שמש ב'כאן 11', מקורבי ראש הממשלה אומרים כי "אדלשטיין נכנע לשמאל", ושהוא "הופך את הכנסת לקרקס פוליטי" כשראש הממשלה נתניהו הבהיר בשיחות סגורות: "אני לא מתכוון לעבור על כך בשקט".

בליכוד ציפו מיושב ראש הכנסת לדחוק את כינוס המליאה ולעכב את הקמת וועדת הכנסת שתדחה את בקשת החסינות ואף שיגרו מכתב מראשי בלוק הימין שדרשו לעכב את כינוס המליאה.

כעת בליכוד נמצאים בדילמה כיצד לפעול בשטח, מחד, הדיונים על החסינות משחקים לרעת הליכוד ולטובת כחול לבן ומנגד הם חוששים שכתב האישום יוגש עוד קודם הבחירות, ולכן הם שוקלים בשלב מאוחר בסמוך לבחירות למשוך את בקשת החסינות.

כמו כן דיווח מיכאל שמש כי בלשכתו של יו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו בוחנים, איך להגיב וכיצד לחסום את כינוס המליאה ובימים האחרונים הם שוקלים להגיש בג"צ מטעם הליכוד נגד יושב ראש הכנסת שיעכב את כינוס המליאה שתוכנן ליום שלישי הקרוב.

יולי אדלשטיין תנועת הליכוד בנימין נתניהו בקשת החסינות של נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד