כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

משפחת סופר: לחקור תפקוד הרופא

משפחת סופר, שבתם בת ה-3 נפטרה לאחר שנפלה לתוך בור רעיל בשכונת רמת אשכול, דורשת לחקור את תפקוד הצוות הרפואי: הזדעזעה לשמוע כי המוות נקבע לפני שבוצעו כל הפעולות הנדרשות

 משפחת סופר: לחקור תפקוד הרופא
רמת, אשכול, תמונות, מהבור, היום, שאחרי,


משפחת סופר, משפחתה של הילדה רחלי סופר ע"ה בת השלוש, שנפטרה בשבוע שעבר לאחר שנפלה לתוך בור רעיל בשכונת רמת אשכול בירושלים, דורשת לחקור את תפקודו של הצוות הרפואי שקבע את מותה. כך מדווח העיתונאי רוני מלול מ'מעריב'.

הרופא אמר: "אפשר להפסיק אצל שניהם"

המשפחה טוענת כי הזדעזעה לשמוע כי המוות נקבע לפני שבוצעו בגופה של הילדה כל הפעולות הנדרשות כדי לנסות להצילה.

כפי שכבר דיווחנו, מעדויות שהגיעו אל אתר 'בחדרי חרדים' עלה כי הרופא שהגיע אל זירת האסון קבע כי הילדה מתה כתוצאה מטראומה ומדימום פנימי, ולא משאיפת גזים רעילים שמילאו את הבור, ולכן קבע כי אין צורך לבצע בגופה עיסויי לב, שייתכן כי היו מגדילים את הסיכויים להציל את חייה. "הרופא קבע מוות ללא שהכניסו תרופות דרך הווריד", סיפר אחד מצוות המתנדבים שטיפלו בילדה.

עוד עלה מהעדויות, כי כי לאחר קביעת מותה של הילדה, ביקש אותו רופא מצוות פרמדיקים אחר להפסיק את הניסיונות להציל את חייו של האברך מנשה כליפא, שנחלץ להציל את רחלי סופר ע"ה מתוך הבור.

הפרמדיקים בחרו להתעלם מההוראה ולאחר דקות אחדות חזר כליפא לנשום - ופונה אל בית החולים במצב קשה מאוד.

עובדים ומתנדבים במד"א ירושלים אמרו אתמול לכתב 'מעריב': "אם נכון מה שמספרים על תפקודו של הרופא, הרי שיש לבדוק היטב מה קרה שם".

מנכ"ל מד"א, אלי בין, כבר הורה להקים ועדה מיוחדת שתחקור את התנהלות הצוות הרפואי שהגיע למקום.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד