כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
נתניהו צריך לדאוג?

בכיר כחול לבן: "יש לנו קשרים נסתרים עם החרדים"; גפני מכחיש

בכיר בכחול לבן כחול לבן טען השבוע, כי קיים קשר נסתר בין כחול לבן לבין גורמים חרדים: "אחרי הבחירות ניכנס לחדר ונדון עם החרדים" • ח"כ משה גפני מיהר להגיב לדברים ואמר "אל תאמינו להם, התחייבנו גם בעבר ועמדנו בהתחייבות. הם משחזרים את אותן הצהרות פעם נוספת"

בכיר כחול לבן: "יש לנו קשרים נסתרים עם החרדים"; גפני מכחיש
'מנהיגי 'כחול לבן צילום: גילי יערי, פלאש 90

למי להאמין, לעופר שלח או למשה גפני? בראיון שנתן השבוע ח"כ עופר שלח לתכנית "שחור לבן" בערוץ הכנסת עם משה גלסנר ועו"ד אבי בלום, טען שלח כי החרדים ייכנסו לקואליציה בראשות גנץ וכי לאחר הבחירות ניתן יהיה להיכנס לחדר ולדבר על הכל. "גם בלוק הימין לא מונוליטי כמו שהוא נראה כלפי חוץ אמר עופר שלח, "כשהמפלגות החרדיות רואות אפשרות שתהיה ממשלה בלעדיהן, זה מחזה שהן לא רוצות, אז אולי תתקבל תמונה אחרת". שלח הוסיף: "אחרי הבחירות ניכנס לחדר ונדון עם החרדים".

גפני מצידו, מיהר להגיב בטורו של אבי בלום בעיתון "משפחה", וסתר את הדברים.



"אל תאמינו לדיבורים של החברים מכחול לבן, שמשחזרים את אותן הצהרות מערב הבחירות האחרונות" הצהיר גפני, "הרי התחייבנו שלא נלך לשום קואליציה בלי נתניהו והוכחנו ברגע האמת שאנחנו עומדים במילה. לא מצמצמנו ולא התפתינו לשום הצעה וגם הסברנו מה הרקע לכך".

"זה לא עניין של שמאל-ימין אלא עניין של זהות" הוסיף גפני, "כיום ברור לכולם את מה שמרן הרב שך זצ"ל חזה כבר בשנות התשעים כשהתנגד לחבירה לממשלת שמאל, והסביר שמצביעי הליכוד ומחנה הימין הם הציבור המסורתי, ציבור המאמינים".

בראיון לערוץ הכנסת הוזכרו גם היחסים המיוחדים שיש לעופר שלח עם יו"ר שס אריה דרעי שישב עמו ביחד בוועדות המשנה של ועדת חוץ וביטחון. שלח התבטא מפורשות גם נגד הסרטונים האנטי-חרדיים שמעלה ישראל ביתנו לרשת.

בשעה שליברמן מקצין עמדות נגד החרדים ומציף את הרשת בסרטוני שטנה, דווקא הח״כ המקורב ביותר ליאיר לפיד, משמיע מוזיקה אחרת. במפלגות החרדיות מבקשים להמתין ולראות האם בכחול לבן לא ישלפו גם הפעם ברגע האחרון את קמפיין הממשלה החילונית. "אם תהיה עקביות עד לרגע האחרון ממש, זה יעיד ששלח אכן מבטא קו חדש. נשמור אמונים לנתניהו, אבל אנו קשובים בהחלט לשיח הממתן ומקווים שיהיה לו המשך" אומר ח"כ חרדי בכיר ל'בחדרי חרדים'.

מפלגת כחול לבן עופר שלח משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד