כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
שבעה סעיפי אישום

יזכה לחנינה? מקורבו של טראמפ נידון למאסר

בן בריתו הנאמן של דונלד טראמפ, נידון לשלוש וחצי שנות מאסר בגין שבעה סעיפי אישום שכללו בין הייתר עדות שקר לקונגרס בדבר חקירת המעורבות הרוסית בבחירות 2016 שסייעו על פי החשד לטראמפ לנצח בקרב • בארה"ב כבר מדווחים שישנה אפשרות שיזכה לחנינה

יזכה לחנינה? מקורבו של טראמפ נידון למאסר
אילוסטרציה צילום: unsplash

רוג'ר סטון, בן בריתו הנאמן של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, נידון אתמול (חמישי) ל-40 חודשי מאסר בגין עדות שקר לקונגרס.

ההחלטה של בית המשפט הפדרלי באה בין הגנתו הבלתי פוסקת של טראמפ כלפי מקורבו הוותיק שהביא למיני מרד במשרד המשפטים וההאשמות שהנשיא התערב בתיק.

השופטת אמיי ברמן ג'קסון, אמרה במהלך הדיון כי השימוש של סטון במדיה החברתית כדי לעורר רגשות ציבוריים נגד התביעה ובית המשפט. נועד להגיע לקהל רחב, כולל שימוש בתמונה של ג'קסון באופן מבזה.

"זה בלתי נסבל למערכת הצדק" אמרה ג'קסון. היא גם ציינה כי צוות התובעים המקורי התפטר מתפקידו בגלל הצורה בה ג'קסון התבטא.

"למה אתה זה שעומד כאן היום?", שאלה השופטת ג'קסון את התובע הפדרלי ג'ון קראב, שלקח את התיק לאחר שצוות המשפט המקורי התפטר. קראב הגיב כי היתה "תקשורת לא נכונה" בין התביעה להגנה.

סטון הורשע בנובמבר האחרון בכתב אישום שכלל שבעה סעיפים, הוא הואשם בכך ששיקר לקונגרס, הטריד עד חקירה, ושיבש את החקירה שבדקה אם אנשי הקמפיין של טראמפ לנשיאות תיאמו עם רוסיה כדי להטות את בחירות 2016.

בינתיים, הנשיא טראמפ צייץ סרטון מרשת 'פוקס ניוז' בו נראה העיתונאי טאקר קרלסון מדווח כי זה הולך לכיוון חנינה של איש סודו של הנשיא טראמפ, רוג'ר סטון.

עונש מאסר מאסר בפועל דונלד טראמפ רוג'ר סטון עדות שקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד