כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
יחשב להם כימי שירות

משרתי השירות האזרחי שנדרשו להיכנס לבידוד עקב הקורונה לא ייפגעו

מנכ"ל רשות השירות הלאומי אזרחי, ראובן פינסקי אמר היום, כי מתנדבים שיאלצו להיעדר ממקום שירותם עקב בידוד מחשש לקורונה, יחשבו כמי שהתנדבו גם בימים אלו • "אין צורך להיכנס לפאניקה, אך בהחלט יש חובה לשמור על עצמנו ועל הסובבים אותנו משפחותינו והאנשים עמם אתם באים במגע במסגרת השירות הלאומי"

משרתי השירות האזרחי שנדרשו להיכנס לבידוד עקב הקורונה לא ייפגעו
מתמגנים מפני הקורונה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מנכ"ל רשות השירות הלאומי אזרחי, ראובן פינסקי אמר היום, כי מתנדבים שיאלצו להיעדר ממקום שירותם עקב בידוד מחשש לקורונה, יחשבו כמי שהתנדבו גם בימים אלו.

מנכ"ל רשות השירות הלאומי אזרחי, ראובן פינסקי, שיגר מכתב מיוחד למתנדבות ומתנדבי השירות הלאומי , על רקע התפשטות הקורונה בארץ. במכתבו כותב פינסקי: "שימו לב להנחיות ומלאו אחריהן באופן מלא ומדויק. אין צורך להיכנס לפאניקה, אך בהחלט יש חובה לשמור על עצמנו ועל הסובבים אותנו משפחותינו והאנשים עמם אתם באים במגע במסגרת השירות הלאומי".

את מכתבו למתנדבי השירות הלאומי חותם פינסקי בהבהרה חשובה לפיה, מתנדבים שיאלצו להיות במצב של בידוד מחשש לקורונה, לא יאבדו את הימים במניין הימים של השירות אותו הם מבצעים.

כזכור, משרד הבריאות הנחה כי גם מי שחזר מאיטליה ואוסטרליה ב-14 יום האחרונים, ופיתח חום או תסמיני קורונה אחרים, נדרש להכנס לבידוד. כמו"כ, מי שבא במגע עם התיירים הדרום קוריאנים שנדבקו בנגיף, נדרש להכנס לבידוד.

קורונה שירות לאומי אזרחי בידוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד