כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"תומכת מחבלים מנוולת"

לפיד השווה את רפי פרץ להיזבק ועורר סערה

חבר הכנסת יאיר לפיד מכחול לבן תקף בעיתון דתי לאומי את רפי פרץ והשווה אותו לחברת הכנסת היבא יזבק מהרשימה המשותפת • דבריו עוררו סערה: "תתבייש לך, להשוות טייס קרב למהללת רוצחים?"

לפיד השווה את רפי פרץ להיזבק ועורר סערה
רפי פרץ/יאיר לפיד צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

חבר הכנסת יאיר לפיד השווה את השר הרב רפי פרץ לחבר הכנסת היבא יזבק מסיעת בל"ד, והצליח לעורר סערה פוליטית - שמובילה לתגובות זועמות גם משותפו לשעבר נפתלי בנט.

בראיון לעיתון הדתי-לאומי 'מצב הרוח', תחת הכותרת "גם אם הם יהיו האצבע ה-61 - לא נשב עם הרב פרץ או עם היבא יזבק", מבהיר חה"כ לפיד כי לא ישב בממשלה עם השר פרץ, "בדיוק כמו שלא נקים ממשלה כשהיבא יזבק היא הקול ה-61".

לפיד ציין בראיון, "אני חושב שחלק מההתבטאויות של הרב פרץ והברית שכרת עם איתמר בן גביר הוציאו אותו ממעגל הלגיטימיות הישראלית. כשהם עשו את הברית הפוליטית, התמונה של גולדשטיין עדיין הייתה תלויה. מי שעושה ברית פוליטית כזאת מוציא את עצמו מתחום הלגיטימיות הישראלית", אמר לפיד.

עוד אמר לפיד כי, "רפי פרץ הוציא את עצמו מחוץ למחנה הישראליות כפי שאני מבין אותה, ותפקידי להתריע על זה". לדבריו, "הוא לא יוכל להיות חלק מהממשלה שלי. סמוטריץ' גם יהיה קשה מאוד, אבל עם נפתלי (בנט) ואיילת (שקד) כמובן אין לי בעיה. בדיוק כמו שלא נקים ממשלה כשהיבא יזבק היא הקול ה-61".

בימינה מיהרו לתקוף את לפיד: שר הביטחון ויו"ר ימינה נפתלי בנט, אמר בתגובה: "לפיד, תתבייש לך.
‏אתה משווה טייס מסוקים לוחם בצה"ל, תת אלוף בצה"ל, שחינך עשרות דורות של לוחמים במכינה, שגורש מביתו בגוש קטיף, והקים יישוב בנגב על גבול מצריים, לתומכת מחבלים מנוולת תתבייש, פשוט תתבייש".

חברת הכנסת איילת שקד כתבה: "פעם בכמה זמן האמת מתגלה ויוצאת מיאיר לפיד, שנאת הדתיים לאומיים. תתבייש לך, להשוות טייס קרב למהללת רוצחים. ואל תדאג, לא הרב רפי ולא אנחנו נשב איתך".

יאיר לפיד הרב רפי פרץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד