י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
איבדו אמון - ההקלטות נחשפות

מבוכה ב'כחול לבן' | היועץ: "גנץ סכנה גדולה". ינקלביץ': "טיפש, אפס מאופס"

לזה לא ציפו ב'כחול לבן', בטח לא בימים הקריטיים הללו, שכל פרסום שלילי עלול להזיק להם. הערב מתפרסמות הקלטות מביכות, בהן נשמע יועצו הקרוב של גנץ תוקף אותו בחריפות: "הוא סכנה לעם ישראל" • הוא מצטט גם את הח"כית עומר ינקלביץ' שלא מחמיאה בלשון המעטה

מבוכה ב'כחול לבן' | היועץ: "גנץ סכנה גדולה". ינקלביץ': "טיפש, אפס מאופס"
בני גנץ צילום: פלאש 90

מבוכה רבתי ל'כחול לבן' בישורת האחרונה: ישראל בכר יועצו של בני גנץ, נשמע תוקף בחריפות את יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, ואומר כי "הוא סכנה לעם ישראל", ו"אין לו אומץ לתקוף באיראן". בין היתר הוא נשמע מצטט את חברת הכנסת החרדית מ'כחול לבן' עומר ינקלביץ שאומרת על גנץ כי הוא "טיפש" ו"אפס מאופס". ההקלטות נחשפו על ידי עמית סגל במהדורה המרכזית של 'חדשות 12' וב'כחול לבן' מפנים אצבע מאשימה כלפי בנימין נתניהו.

"היא (עומר ינקלביץ) אומרת שהוא טיפש, אפס מאופס, ולא מתאים לראשות הממשלה", נשמע בכר מספר למקורבו.

אותו מקורב אומר לבכר כי "הם (כחול לבן) הולכים להביא סכנה, וכבר דיברתי איתך על זה, סכנה גדולה מאוד. הם יביאו לסכנה גדולה. השתדלות של בני אדם באיראן לתקוף את איריאן הם יעצרו את זה".

"אני יודע", עונה לו בכר. "אני יודע שאין לו אומץ לתקוף באיראן". "למה, כי זה האיש", שואל אותו המכר, "כי זה האיש", עונה לו בכר. 

"ואז מה יכול לקרות?", שואל אותו המכר, "סכנה לעם ישראל", עונה לו בכר.

לכאורה בכר פגוע מאוד מסביבת בני גנץ, בין היתר כי לא שמעו לעצתו לפתוח בקמפיין חיובי יותר. זו לא הפעם הראשונה שבכר מתבטא בצורה כזאת, אך זו הפעם הראשונה שהקלטות כאלה דולפות.

דפנה ליאל, כתבת הכנסת של 'ערוץ 12' אמרה בשידור כי ישראל בכר נקט באסטרטגיה לא לתקוף את נתניהו, אך דעתו לא התקבלה בצוות הקמפיין. וכי בכירים מעריכים כי העסקתו בכחול לבן לא תאריך ימים.

מ'כחול לבן' נמסר, כי "צר לנו שתעשיית השקרים מבית היוצר של נתניהו והליכוד ממשיכה לפעול גם הערב. אם יהיה לנאשם נתניהו מנדט אחד יותר - הוא יישאר. הבחירה היא בין כחול לבן לארדואן".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לפרסום ההקלטות המביכות וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "גם האנשים הקרובים ביותר לגנץ יודעים שאסור לו להיות ראש ממשלה ושהוא מסוכן לביטחון ישראל!".

ח"כ יאיר לפיד הגיב להקלטות המביכות של היועץ וכתב: "ישבתי לילות ארוכים בקבינט בזמן מלחמה גם עם ביבי וגם עם בני. כשביבי קרס מול הלחץ בני היה האיש הכי קר רוח בחדר. כל היתר רכילות".

בני גנץ ישראל בכר הקלטות עומר ינקלביץ מפלגת כחול לבן בחירות 2020

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד