כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הסתה נוראה

דרעי: "אנשים יפחדו ללכת עם כיפה ברחוב"

בשמחת הברית לנכדו ניצל יו"ר ש"ס אריה דרעי את ההזדמנות ושוחח עם התקשרות • "מטלפנים אליי פעילים שלנו ואומרים שהם באים ביום שישי לסופרמרקט ונשים תמימות, עולות בריה"מ, לא רוצות למכור להם"

דרעי: "אנשים יפחדו ללכת עם כיפה ברחוב"
אריה דרעי צילום: יעקב כהן

לפני זמן קצר (ראשון) השתתף דרעי בשמחת ברית המילה לנכדו החדש ובסיומו יצא אל כלי התקשורת הרבים שהמתינו לו ושוחח עמם. בדבריו הבהיר דרעי את החשש הגדול בו הוא עומד טרם המערכה הגורלית והחשש הכבד ליהדות שנדחקת לפינה במדינת ישראל.

"אני מודה לכולכם שבאתם לברית, ובע"ה שכל הברכות יחולו על כולם" פתח דרעי. "אני בשעת שמחה ואני לא רוצה לקלקל את השמחה, אבל אני חייב לומר, למרות שעכשיו קמתי מכיסא של אליהו, ואני שמח, ברית של הנכד שלי, אני חייב להתריע.

ביום שני בלילה, מחר בלילה, חלילה, עלולה לקום כאן ממשלת שמאל בתמיכת ליברמן והרשימה המשותפת. אני חושש, ואל תיקחו את זה כהגזמה, רבותיי, יגיעו ימים, אם הממשלה הזאת תקום שאנשים יפחדו ללכת עם כיפה לרחוב, יצטרכו ללכת עם קסקטים כמו באירופה.

ההסתה שקורת, מטלפנים אליי פעילים שלנו ואומרים שהם באים ביום שישי לסופרמרקט ונשים תמימות, עולות בריה"מ, לא רוצות למכור להם. אומרות להם 'אתם החרדים, תצאו מכאן'.

עד כדי כך ההסתה נוראה. כשכל הסטאטוס קוו, כל היהדות, כל השבת, הנישואים וקידושין על פי ההלכה, כל מה שחשוב לעם ישראל כמדינה יהודית עומד בסכנה. לכן אני חרד מאוד ואני מקווה מאוד מאוד מאוד שבעזרת השם אנחנו קרובים קרובים קרובים שנוכל מחר בלילה להקים ממשלה עם ש"ס חזקה ועם ראש הממשלה נתניהו".

מה קורה אם אין 61?

אז יש ממשלה של שמאל, ליברמן והרשימה המשותפת, אין משהו אחר. תכניסו לראש. לא יהיו בחירות רביעיות, זה או ממשל תימין בראשות נתניהו עם ש"ס חזקה, או ממשלת שמאל עם הרשימה המשותפת וליברמן.

אתה קורא לבן גביר לפרוש?

אני לא קורא לאף אחד לפרוש, אני קורא למצביעים שלו. רבותיי, אתם באמת בצדק פגועים, כועסים אבל אתם הולכים להעניש את ארץ ישראל, את תורת ישראל, את העם היהודי ואתם הולכים לחזק את השמאל. זו המשמעות של הצבעה, לזרוק עשרות אלפי קולות לפח.

אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד