כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"אשאר בהסגר עצמי"

רב בית הכנסת כתב: "נדבקתי בנגיף הקורונה"

רב קהילה בפלורידה שיגר מכתב לבני קהילתו בו בישר להם שהוא אובחן כנגוע בנגיף הקורונה • "התסמין היחיד שלי הוא חום תודה לאלוקים"

רב בית הכנסת כתב: "נדבקתי בנגיף הקורונה"
יהודי מתפלל במירון צילום: David Cohen/Flash90

הרב שלום בער ליפסקר, מייסד והרב של בית הכנסת בסרפייד, פלורידה, אובחן בנשא נגיף הקורונה  ושלח את המכתב הבא לקהילה שלו:

"אני מצטער מאוד לשתף אתכם שאובחנתי כנושא וירוס קורונה באוניברסיטת מיאמי לאחר השבת, התסמין היחיד שלי הוא חום תודה לאלוקים. אני בבידוד ביתי בארבעת הימים האחרונים. תודה לאלוקים הרופאים הם אופטימיים ביותר וחיוביים שזה יעבור" כותב הרב.

"גורמים ממשלתיים יספקו מידע לקהילה שלנו בקרוב" הוסיף הרב, "אנא צייתו להוראות החשובות שלהם. לעת עתה, מי שהיה איתי בקשר במהלך שבעת הימים האחרונים, אנא הישאר בבית וצור קשר עם אנשי רפואה כדי ליידע אותם כי ייתכן שנחשפת לנגיף הקורונה, אני אשאר בהסגר עצמי עד שאהיה בריא לגמרי"

"כדי להבטיח את שלומם של באי בית הכנסת, נחטא במהירות את הבניין כולו הלילה 15 במרץ 2020."

"האמצעים שננקטו הם חיטוי מקומות מחיידקים ווירוסים וניקוי מערכות מיזוג האוויר, בנוסף, בית הכנסת יוודא שיש חיטוי יומי שוטף."

"לאחר התייעצות עם אוניברסיטת מיאמי, הרשויות הממלכתיות והפדרליות והצוות הרפואי של בית הכנסת, כל האירועים, המניינים והשיעורים לא יתקיימו עד להודעה חדשה. המקווה של הנשים יהיה פתוח בתיאום מראש בלבד".

"אני מקווה ומתפלל שכולכם בריאים ולא תידבקו, אך זהו וירוס מדבק מאוד. השם צריך להמשיך להשגיח עלינו ואלוקים יברך אתכם ואת משפחתכם וישמור עליכם היטב ובטוח. אני אעדכן אתכם על כל התקדמות שעשויה להיות רלוונטית שיהיה שבוע טוב ובריא מאוד".

פלורידה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד