כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
פרישה ראשונה מ'כחול לבן'

יעל גרמן פורשת מהכנסת "בשל מצבה הבריאותי"

לראשונה מאז הוקמה 'כחול לבן', נרשמת הערב פרישה משורות המפלגה ומהחיים הפוליטיים. מדובר בח"כ יעל גרמן ממקורביו הבולטים של יאיר לפיד וחזונו הפוליטי | לפיד על הפרישה: "אין לוחמת כיעל גרמן. דוגמא ומופת לנבחרת ציבור" 

יעל גרמן פורשת מהכנסת "בשל מצבה הבריאותי"
יאיר לפיד במליאת הכנסת צילום: הדס פרוש, פלאש 90

עוד בטרם הושבעה הכנסת ה-23, כבר נרשמת פרישה ראשונה מ'כחול לבן'; חברת הכנסת יעל גרמן שהודיעה כי פורשת מהכנסת ולא תצהיר אמונים מחר בטקס ההשבעה החגיגי.

גרמן הצטרפה לכנסת בכנסת ה-19 אז כיהנה כשרת הבריאות, כאשר היא הייתה חלק מרשימת 'יש עתיד' בכנסת, שהתמזגה בהמשך עם מפגלת 'כחול לבן' לקראת הבחירות לכנסת ה-21.

ב'כחול לבן' אמרו הערב כי הפרישה הגיעה "בשל מצבה הבריאותי", במקומה יכנס עידן רול, שכיהן כחבר כנסת בכנסת ה-21 מטעם יש עתיד - כחול לבן.

יו"ר יש עתיד, חה"כ יאיר לפיד אמר בתגובה לפרישה: "אין לוחמת כיעל גרמן. שותפה לדרך ולעשייה, דוגמא ומופת לנבחרת ציבור. מאחל לה בריאות וכח, עוד נראה אותה ממשיכה בעשייתה למען הציבור".

חבר הכנסת היוצאת יעל גרמן מסרה: "לאור מצבי, לא אוכל להקדיש מעצמי כפי שאני רגילה וכפי שהתפקיד שלנו בכנסת דורש, לכן אני מגישה את התפטרותי מהכנסת, ומאפשרת לכוח צעיר וחדש לתפוס מקומי ולמשוך בעגלה שלנו".

יעל גרמן יאיר לפיד מפלגת כחול לבן יש עתיד פרישה מהחיים הפוליטיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד