כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
התפשטות נגיף הקורונה

ניו ג'רזי: 9 מיליון תושבי העיר נכנסים להסגר

בשל החשש מהתפשטות נגיף הקורונה, הוחלט על עוצר בניו ג'רזי משעה 8 בערב ועד 5 לפנות בוקר, כך החליט פיל מרפי מושל ניו ג'רזי, העוצר ישאיר 9 מיליון תושבים בבית

ניו ג'רזי: 9 מיליון תושבי העיר נכנסים להסגר
אזרחים ערביים ברחובות צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

 

על רקע ההחלטה מושל ניו יורק אנדרו קואומו שהזהיר בתכנית 'בוקר טוב אמריקה' הפופולרית מאוד בארצות הברית, כי המדינה והעיר ניו יורק נקטו בפעולות כדי לרסן את התפשטותו של וירוס הקורונה.

"אתה מסתכל על אחת מההתחזיות האלה ואתה רואה את זה בא. כשאתה רואה את תרשים העקומה, אני רואה את זה כגל גדול, וזה יקרין על כל בתי החולים," אמר. "אין לנו את היכולת לבנות מהר יותר בתי חולים. הדרך היחידה היא אם יחידות ההנדסה של הצבא ייכנסו ויעבוד עם המדינות כדי לבנות מחדש בניינים קיימים. שייקחו את מעונות היום במכללות, שייקחו את הנכסים שלא פעילים ושיהפכו אותם מחדש עבור יותר מיטות בבית חולים, כי זה הולך להיות חיוני".

בתוך כך, מושלי ניו יורק, ניו ג'רזי ווקונטיקט קבעו תקנות חדשות שנועדו לעצור את התפשטות נגיף הקורונה, המושלים אנדרו קואומו, פיל מרפי, ונד למונט, אמרו כי אימצו את אותם חוקים בכדי למנוע מאנשים להפר את התנאים החברתיים הנחוצים לשמירה על כולם. כתוצאה מכך, לא יתקיימו התכנסויות גדולות מ- 50 איש, וכל הברים ומועדונים, חדרי כושר, מסעדות, בתי קולנוע, ובתי קזינו ייסגרו לגמרי משעה 20:00 בערב. מסעדות ימשיכו לעבוד רק עם משלוחים לבית.

קורונה ניו ג'רזי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד