כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הבחירות לרשויות המקומיות בצרפת

כתובות גרפיטי אנטישמיות על פני המועמדים היהודיים

בעקבות כתובות גרפיטי אנטישמיות שרוססו על כרזות פנים של מועמדים יהודיים לבחירות בצרפת, ארגון BNVCA שעוקב אחרי האנטישמיות בצרפת, מגנה בתוקף

כתובות גרפיטי אנטישמיות על פני המועמדים היהודיים
כרזות אנטישמיות בצרפת צילום: BNVCA

ארגון BNVCA שעוקב אחרי האנטישמיות בצרפת, מגנה בתוקף את הגרפיטי האנטישמי והגזעני שהתגלו על כרזות בחירות של מועמדים ממוצא יהודי או צפון אפריקני בצרפת.

"ביטויים של שנאה אלה הם שערורייתיים ולא מתקבלים על הדעת, עלבונות וצלבי קרס אלה הכילו פוסטרים עם נאצות בכל רחבי צרפת, מה שמראה כי הגזענות והאנטישמיות הגיעה למספר רב של חברות שונות בצרפת". נאמר על ידי הארגון.

בעקבות כתובות הגרפיטי האנטישמיים שרוססו על כרזות פנים של מועמדים יהודיים לבחירות בצרפת. הגיב סגן ומ"מ יו"ר ההסתדרות הציוניות העולמית יעקב חגואל.

"הכתובות האנטישמיות והגזעניות הרבות שרוססו על כרזות הבחירות של מועמדים ממוצא יהודי בצרפת ראויות לגינוי גורף. גילויי השנאה הללו הם שערורייתיים ואינם מתקבלים על הדעת. אני מודאג מאוד מהמשך התחזקות השנאה בחברה הצרפתית והאירופית כולה. כמו שאר הנגיפים, על הממשלות, מוסדות החינוך והאכיפה להיאבק בנגע האנטישמיות, להילחם בפגיעה בדמוקרטיה ולרפא את את החברה באירופה מהמחלה הממארת הזאת. אני מחזק את ידיהם של אחינו היהודיים החיים בצרפת וקורא להם למרות הכל להמשיך להרים את הראש בגאווה יהודית".

גרפיטי אנטישמי כתובות גרפיטי אנטישמיות בצרפת ההסתדרות הציונית העולמית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד