כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
נלחמה להקים משפחה

תמר פרץ-לוי בת ה-49 הותירה תאומים בני 4

הקרבן הצעיר ביותר עד כה ממחלת הקורונה בישראל היא תמר פרץ-לוי בת ה-49 שנפטרה מהנגיף בעקבות מחלות רקע מהן סבלה. היא התירה שני שני תאומים בני 4. ראש עיריית לוד פתח קמפיין גיוס המונים למען היתומים

תמר פרץ-לוי בת ה-49 הותירה תאומים בני 4
פינוי גופת נפטר מקורונה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

תמר פרץ-לוי, הקרבן ה-17 והצעיר ביותר כתוצאה מנגיף הקורונה, תושבת העיר לוד, הותירה אחריה זוג תאומים כבני 4. בעלה נפטר לפני 4 שנים חודשים ספורים לאחר לידת הילדים, מדום לב. כעת הם יתומים מאב ואם.

תמר בת ה-49, נפטרה במהלך הלילה בבית החולים אסף הרופא. לפני פחות משבוע היא קיבלה תשובה חיובית לקורונה, והתאשפזה בבית החולים. בשל מחלות רקע מהן היא סבלה, מצבה הדרדר והיא נפטרה מסיבוכי המחלה. ראש עיריית לוד ספד לה: "נלחמה שנים רבות להקים משפחה". בשש עם עודד בן עמי בחדשות 12, התראיינה אחייניתה של תמר וסיפרה: "תמר הייתה הבן אדם הכי צנוע שנולד לעולם הזה. אנחנו מסרבים להאמין שהיא כבר לא איתנו". 

בשל כך שילדיה נשארו לבד בעולם, ראש עיריית לוד יאיר רביבו פתח יחד עם העיתונאי מאיר ליוש, קמפיין גיוס המונים למען היתומים.

גם פזית בביאן בת ה-50 שנפטרה היום, סבלה ממחלת רקע אוטואימונית, שגרמה לכך שבאופן נדיר הנגיף פגע לה גם בלב ולא רק בריאות.

פזית נדבקה במקום העבודה. לדברי אחיה, הביאו יועצת חיצונית שהייתה נגועה בנגיף, ממנה נדבק אחד העובדים ומשם הדרך למעגל הדבקה הייתה קצרה.

אחיה ספד לה כי "פזית הייתה בחורה מדהימה, אינטליגנטית, מלומדת, אחראית ומסורה. היא הייתה מצטיינת בכל דבר, גידלה ילדות לתפארת, זו באמת אבדה. היא הייתה מנטורית של כל כך הרבה אנשים, דואגת לכולם. עם מחלת הרקע שלה, לכל מקום שהיינו הולכים היא הייתה הכי פעילה".

הוא הוסיף כי "היא הייתה אישה באמת מלאת חמלה ונתינה, אוהבת אנשים. כל כולה היה לטובת הכלל. אישה מדהימה שהשאירה אחריה שתי בנות תאומות בנות 20, ועוד ילדה בת 14".

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד