כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
4 שעות לפקיעת המנדט

המו"מ מדשדש: נתניהו וגנץ ישאו הצהרות; ניסיונות לתאם פגישה

למרות שצוותי המו"מ של הליכוד וכחול לבן יושבים בשעה זו במטרה להתגבר על המכשולים והפערים ולחתור לחתימת הסכם קואליציוני עוד הערב, בני גנץ ובנימין נתניהו צפויים לשאת הערב הצהרות, שלוש וחצי שעות לפני שיפקע המנדט מגנץ | ניסיונות לתאם פגישה בין השניים

המו"מ מדשדש: נתניהו וגנץ ישאו הצהרות; ניסיונות לתאם פגישה
בנימין נתניהו/בני גנץ צילום: אוליבר פיטוסי/אבשלום ששוני, פלאש 90

כארבע שעות בלבד לפקיעת המנדט, המו"מ בין הליכוד לכחול לבן מדשדש גם היום סביב הסעיף על הסכמות הוועדה לבחירת שופטים, כשהמו"מ מתנהל בשעות אלה ברקע הדד ליין שיסתיים בחצות.

המנדט שנמצא כעת בידיו של יו"ר הכנסת ויו"ר כחול לבן בני גנץ צפוי לפקוע הלילה בחצות, כשנשיא המדינה כבר הודיע כי יעביר אותו חזרה לכנסת ולא לידיו של ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו מה שמגביר את הסיכוי לבחירות רביעיות.

לאורך היום שוחחו צוותי המו"מ במטרה להגיע לסיכום על הסעיף שמעורר חילוקי דעות קשים, כאשר במהלך הערב התפוצצו השיחות ובשעה האחרונה הודיעו בליכוד וכחול לבן כי הם חודשו.

בשעה 20:20 יישא ראש הממשלה נתניהו הצהרה, כאשר אחריו, בשעה 21:00 צפוי יו"ר כחול לבן לנאום בשידור חי, על פי התוכנית הוא צפוי להציב אולטימטום לליכוד במטרה לסיים את המשא ומתן עד לחצות כדי להודיע לנשיא המדינה ראובן ריבלין כי עלה בידם להטיל ממשלה שתושבע לאחר חג הפסח.

בתוך כך מדווח ספי עובדיה ב'ערוץ 13' כי נעשים ניסיונות לתאם פגישה  עוד הלילה בין יו"ר כחול לבן בני גנץ לראש הממשלה בנימין נתניהו קודם פקיעת המנדט.

בני גנץ הסכם קואליציוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד