כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
תיעוד מתוככי הכלא

האסיר חנק הסוהר, גרר אותו לתא ופצע אותו קשה

אסירים בכלא בשיקגו תקפו סוהר וגררו אותו לתאם תוך שהם מכים אותו נמרצות, סוהרים אחרים שבאו לסייע הותקפו גם הם • צפו בתיעוד

האסיר חנק הסוהר, גרר אותו לתא ופצע אותו קשה
אסיר בכלא. אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

שני אסירים תקפו ביום שלישי שלושה שומרים בכלא בשיקגו ופצעו קשה אחד מהם תוך שאחד מהאסירים גונב את מפתחות של אחד השומרים כדי לשחרר עצורים אחרים.

ממשרד השריף של מחוז קוּק באילינוי נמסר, כי הוגשו כתבי אישום נגד שני עצורים, אחד מהם בניסיון לרצח שומר, במהלך תקיפה במתחם כלא הנחשב לשמור מאד.

משרד השריף פרסם סרטון אבטחה מהאירוע.

בסביבות השעה 3:40 לפנות בוקר, עצור שחזר לתאו לאחר שהלך לקבל כוס מים, תפס מאחור את אחד השומרים בצווארו וגרר אותו לתאו הפתוח" כך נמסר בהודעת משרד השריף.

עוד נמסר ממשרד השריף. כי "העצור שהתחיל את ההתקפה הכה באגרוף שומר נוסף שהתעמת איתו, ולפני זה הוא היכה את השומר הראשון בפניו והפיל אותו כשהוא ללא הכרה. העצור תקף שומר שלישי שניסה לסייע לשומר מחוסר ההכרה והפיל גם אותו על הרצפה". שני עצורים עומדים גם הם לדין באשמת סיוע לעצור האלים שהחל אל התקיפות.

ממשרד השריף נמסר כי שומר נוסף עצר את התקיפות עם אקדח הלם, ושלושת העצורים חזרו לתאים שלהם. השומר שהיה מחוסר הכרה התעורר, אך נותר מאושפז ואילו השניים האחרים טופלו ושוחררו.

הניו יורק טיימס פרסם כי בית הסוהר בו אירע התקיפה, הוא אחד המקומות המובילים בנדבקי וירוס הקורונה במדינה. נכון ליום שלישי בערב, 326 עצורים ו -196 שומרים בכלא נבדקו ונמצאו נושאים את נגיף הקורונה, כולל 21 עצורים המטופלים בבתי חולים. עד כה מתו שלושה עצורים מהנגיף בעוד 144 נוספים החלימו מהמחלה.

שיקגו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד