כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הקלות נוספות לאזרחים

מסתמן: ביקורי סבים וסבתות יותרו החל מהיום

במסגרת ההקלות והחזרה לשגרה, במשרד הבריאות מתכוונים לבטל את ההנחיה להימנע מביקורי משפחות וצפויים עוד היום להכריז על היתר לביקור אצל קרובי משפחה מדרגה ראשונה - גם של סבים וסבתות, זאת בהתאם להגבלות מסוימות שייקבעו ויפורסמו

מסתמן: ביקורי סבים וסבתות יותרו החל מהיום
מחסום משטרתי בעידן הקורונה. אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

הקלות נוספות: במשרד הבריאות מתכוננים לעוד ועוד הקלות זאת לאור הנתונים האופטימיים של התחלואה בישראל הנמצאת בירידה עקבית לאורך כל השבוע האחרון, וכך במשרד הבריאות מתכוונים לבטל את ההנחייה להימנע מביקורי משפחות - כך שביקורים של קרובי משפחה מדרגה ראשונה, כמו גם של סבים וסבתות יתאפשרו כבר מהיום - בהתאם להגבלות שייקבעו בהנחיות. בנוסף, במשרד מעוניינים לאפשר גם מפגשים חברתיים - תחת הגבלות.

המגבלות שיהיו על מפגשים חברתיים ע"פ הוראת משרד הבריאות הוא על הגבלת מספר המשתתפים לעד עשרה, וכמובן תחת מגבלות הריחוק החברתי ועטיית מסיכות. גם את השווקים והקניונים מתכוונים לאשר לפתיחה במשרד הבריאות, וקבעו להם כבר תאריך - בעוד שבועיים מהיום בתאריך ה-17.5. ואולם המסעדות יוכלו להיפתח במתכונת רגילה תחת מגבלות רק בעוד כחודש וחצי, ביום ה-15.6.

בתוך כך, על פי נתוני משרד הבריאות המעודכנים להבוקר, נרשמת אופטימיות זהירה כמו מה שנראה שליטה על המגיפה, מאחר והציבור נזהר ונשמר בהתאם להנחיות.

על פי הנתונים, מספר החולים עומד על 6,329 מתוכם 103 במצב קשה ו-82 מונשמים. מניין הנפטרים עלה ל-230. מפרוץ המגפה אומתו בישראל 16,193 חולים. עד כה החלימו מהנגיף - 9,634 בני אדם.

קורונה משרד הבריאות צו בריאות העם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד